Buitenkweek fotoverslag (Soort: onbekend)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • janwillembalkema
    Retired
    • Sep 2009
    • 12

    #1

    Buitenkweek fotoverslag (Soort: onbekend)

    Korting op 420shop
    Hee mensen,
    hier mijn foto's van mijn eerste plantjes. Ik zou graag wat informatie willen over wat voor soort het is, en of het enige zin heeft dat ik ze nog in de tuin heb staan.

    Hier enige info:
    - Heb ze begin juli gekregen (ze waren toen ong. 20 cm)
    - Heb ze gelijk in de volle grond gezet
    - Ze hebben geen voeding gekregen (alleen water)
    - Ze zijn nu(19 september) ongeveer 1,60 meter hoog

    Hieronder wat foto's:









    Vroegah:





    Ik hoop dat jullie zo genoeg informatie hebben om mij een beetje advies te geven!

    bij voorbaat dank
  • Mokee
    Senior Stoner
    Member
    • Dec 2008
    • 45

    #2
    Re: Buitenkweek fotoverslag (Soort: onbekend)

    Het heeft zeker zin dat je ze in je tuin hebt!
    Gewoon nog een paar weken laten staan!
    Zo te zien heb je een vrouwtje dus dat moet iets rookbaars opleveren.
    Welke soort, geen idee........
    Veel mooi weer nog en succes met de oogst!

    Comment

    • janwillembalkema
      Retired
      • Sep 2009
      • 12

      #3
      Re: Buitenkweek fotoverslag (Soort: onbekend)

      Oke bedankt.
      Hopen dat het nog ff mooi weer blijft dus.

      Comment

      • janwillembalkema
        Retired
        • Sep 2009
        • 12

        #4
        Re: Buitenkweek fotoverslag (Soort: onbekend)

        Kan iemand me trouwens verder helpen met het oogsten?
        heb er wel wat over gelezen op dit forum, maar echt duidelijk wordt het niet.

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: Buitenkweek fotoverslag (Soort: onbekend)

          OOgsten:

          Dat doe je als je toppen klaar zijn.
          Dat kan je zien door naar de trichomen te kijken
          Of naar de bruine haartjes op je plant
          En dan kan je ze met tak en al ophangen en 2 weken laten drogen en dan knippen
          Je kan ook meteen knippen en dan laten drogen.
          en je kan hoop info vinden in Misty haar ABC

          suc6
          God was never on your side..

          Comment

          • DuHu!
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 260

            #6
            Re: Buitenkweek fotoverslag (Soort: onbekend)

            het lijkt wel of je je plant in de voortuin heb staan?
            pas je daar wel mee op? als er een verkeerde langs loopt snacht's ben je al je toppen kwijt of je hele plant..

            voor de rest ziet het er netjes uit

            pz!
            sigpic

            Comment

            • misty
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2009
              • 1462

              #7
              Re: Buitenkweek fotoverslag (Soort: onbekend)

              Staat volgens mij mooi verdekt opgesteld in de achtertuin,
              Mooie plant,

              Grts
              Daniella
              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

              Misty's ABC

              Comment

              • janwillembalkema
                Retired
                • Sep 2009
                • 12

                #8
                Re: Buitenkweek fotoverslag (Soort: onbekend)

                nee staan gewoon in de achtertuin inderdaad, maar lijkt wel een beetje zo!

                Bedankt voor de tips!

                Comment

                • janwillembalkema
                  Retired
                  • Sep 2009
                  • 12

                  #9
                  Re: Buitenkweek fotoverslag (Soort: onbekend)

                  Hier even een kleine update van mijn planten. Ze gaan lekker! Alleen sommige bladeren die onderaan groeien worden geel. Is het verstandig dat ik deze eraf haal, of moet ik ze mooi laten zitten.











                  Comment

                  • misty
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2009
                    • 1462

                    #10
                    Re: Buitenkweek fotoverslag (Soort: onbekend)

                    Die bladeren kun je gewoon laten zitten hoor,
                    Wel weghalen als ze afvallen.
                    Ziet er verder allemaal super uit.

                    Grts
                    Daniella
                    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                    Misty's ABC

                    Comment

                    • kaatje
                      Retired
                      • Sep 2009
                      • 229

                      #11
                      Re: Buitenkweek fotoverslag (Soort: onbekend)

                      ben benieuwt hoe ze drr nu bij staat ....

                      Comment

                      • stafford
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2009
                        • 2382

                        #12
                        Re: Buitenkweek fotoverslag (Soort: onbekend)

                        kdurf er niet zeker van te zijn,maar volgens mij is het een white widow

                        Comment

                        • janwillembalkema
                          Retired
                          • Sep 2009
                          • 12

                          #13
                          Re: Buitenkweek fotoverslag (Soort: onbekend)

                          Thanks allemaal!

                          Comment

                          Bezig...