Balkon van Shizzel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Shizzel
    Retired
    • Jun 2009
    • 27

    #1

    Balkon van Shizzel

    Korting op 420shop
    Omdat ik niet zo als Donny44 wil zijn maar net iets anders post ik alles maar in 1x
    Daar bij komt dat ik ook nog redelijk laat ben maar d8 leuk om het met jullie te delen.


    14 Juni


    22 Juni


    2 Juli
    Grotere bak



    4 Juli



    1 September.
    Ging ffe wat minder met me plant maar ffe goed gevoed en nu gaat het weer goed.


    16 September.


    19 September.


    20 September.(afbeelding is crack kan ik niks aan doen)

    Dat was mijn foto reportage.



    Rook wiet elke dag
  • Smoker69
    Junior Stoner
    • Sep 2009
    • 16

    #2
    Re: Balkon van Shizzel

    HAHAHA WAT MOOI SHIZZEL!
    misschien had je je plant wat vaker moeten draaien, hij heeft nu bananen eigenschappen!

    Comment

    • Shizzel
      Retired
      • Jun 2009
      • 27

      #3
      Re: Balkon van Shizzel

      Oorspronkelijk geplaatst door Donny44
      HAHAHA WAT MOOI SHIZZEL!
      misschien had je je plant wat vaker moeten draaien, hij heeft nu bananen eigenschappen!
      Jouw voorhoofd heeft het bananen effect!
      Heb toch balkon jonge niet iedereen heeft zo'n dak als jij dat hebt.

      Comment

      • Origineel
        Retired
        • Apr 2009
        • 348

        #4
        Re: Balkon van Shizzel

        Dus ? ....

        Comment

        • Shizzel
          Retired
          • Jun 2009
          • 27

          #5
          Re: Balkon van Shizzel

          Ja weet ik niet
          Te lui om steeds te draaien.. me plant.

          Comment

          • Smoker69
            Junior Stoner
            • Sep 2009
            • 16

            #6
            Re: Balkon van Shizzel

            Haha!
            Stel je trouwens nog even voor
            x

            Comment

            • R()b
              Retired
              • Sep 2009
              • 159

              #7
              Re: Balkon van Shizzel

              Die afbeelding van 20 September dus de laatste foto...
              Mag ik weten hoeveel liter pot dat is ?

              Comment

              • Shizzel
                Retired
                • Jun 2009
                • 27

                #8
                Re: Balkon van Shizzel

                Volgens mij iets van 10 liter.
                Last edited by misty; 29 September 2009, 15:39. Reden: onnodig quoten

                Comment

                • Smoker69
                  Junior Stoner
                  • Sep 2009
                  • 16

                  #9
                  Re: Balkon van Shizzel

                  15 ouwe, 10 is minder, 15 is meer, maar ongeveer net zoveel als 10 flessen cola, maar kan ook 20 zijn.. dat is 13.3 flessen cola.. maar dan met zand en wortels, maar dat maakt in principe niet zoveel uit! 10 is toch minder

                  Comment

                  • Shizzel
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 27

                    #10
                    Re: Balkon van Shizzel

                    True daar heb je een punt.
                    __________________
                    Heb net een grote hoeveelheid bladeren verwijdert en melk met water gespoten kreeg toch steeds meer last van meeldauw..

                    Weet iemand of het echt schadelijk is ??
                    Kan nergens echt concreet vinden of het slecht is of niet.
                    Last edited by misty; 29 September 2009, 15:39. Reden: onnodig quoten

                    Comment

                    • Shizzel
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 27

                      #11
                      Re: Balkon van Shizzel

                      Kleine update van mijn plant.
                      Deze foto is voor de Shooting Powder.




                      Hoop met de Shooting Powder de toppen toch wel iets dikke te krijgen.

                      Comment

                      • markster
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2008
                        • 2151

                        #12
                        Re: Balkon van Shizzel

                        hey shizzel
                        volgens mij zie ik meeldauw,op je plantje!
                        voor de rest gaat ie wel lekker zolijkt me.grtz

                        Comment

                        • Shizzel
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 27

                          #13
                          Re: Balkon van Shizzel

                          Ja klopt alleen wat je ziet is geen meeldauw.
                          Heb dat met dat melk en water gedaan melk is een beetje opgedroogd en dat zie je nu.
                          Voor de rest heb ik de meeldauw redelijk onder controle.
                          Last edited by misty; 29 September 2009, 15:40. Reden: onnodig quoten

                          Comment

                          • Shizzel
                            Retired
                            • Jun 2009
                            • 27

                            #14
                            Re: Balkon van Shizzel

                            Kleine update foto's heb ik gister gemaakt.
                            Hoelang moet ik nog ?
                            Had zelf in de planning om het weekend de schaar er in te gooien maar twijfel nog.
                            Het is een Power Plant.
                            Attached Files

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #15
                              Re: Balkon van Shizzel

                              Morgen beter laat je hem nog een maantje staan jou plant is pas net in bloei en staat nu vol in bloei dies voorlopig nog niet klaar hoor.
                              Laat eerste je witte draden maar eens bruin worden en ga dan is met loepje naar de trichomen kijken.
                              Nu omdoen is zonde van de plant laten staan zal je dien dat je toppen compacter en dikker gaan worden
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...