Balkon van Shizzel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • evel_smoker
    Bong Master
    • May 2009
    • 328

    #16
    Re: Balkon van Shizzel

    ik denk dat je plant idd ook ng zo een 2-3weken moet hoor..
    succes!

    Comment

    • boegie
      Retired
      • Jul 2009
      • 48

      #17
      Re: Balkon van Shizzel

      ziet er zeer netjes uit

      Comment

      • Shizzel
        Retired
        • Jun 2009
        • 27

        #18
        Re: Balkon van Shizzel

        Echt ja zo lang nog ?
        Nu geef ik me plant ook nog toppen booster.
        Stond op de verpakking 3 weken geven vandaag is de laatste dag van die 3 weken, moet ik nu stoppen met die voeding ?
        Zo ja wat moet ik dan geven???

        Moet ik hem nog buiten laten staan? Of binnen?
        Last edited by Shizzel; 15 October 2009, 17:30.

        Comment

        • Freddy
          Wicked Stoner
          • May 2009
          • 221

          #19
          Re: Balkon van Shizzel

          ik denk wel dat je mag blijven voortdoen, mr ben niet zeker

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #20
            Re: Balkon van Shizzel

            3 weken voor de oogst stoppen dus als ik jou was zou ik nu stoppen of wil je booster roken?
            En verder alleen water geven en dan komt het vanzelf goed deftige plant hoor
            God was never on your side..

            Comment

            • Shizzel
              Retired
              • Jun 2009
              • 27

              #21
              Re: Balkon van Shizzel

              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
              3 weken voor de oogst stoppen dus als ik jou was zou ik nu stoppen of wil je booster roken?
              En verder alleen water geven en dan komt het vanzelf goed deftige plant hoor
              Bella bedankt voor je reactie en voor het complimentje.
              Ga dan maar stoppen met de Shooting Powder.
              Ben benieuwd Ik hou jullie op de hoogt...

              Comment

              • Shizzel
                Retired
                • Jun 2009
                • 27

                #22
                Re: Balkon van Shizzel

                Nou ben net klaar met knippen.
                Moest nood gedwongen me shit knippen was bang voor meeldauw, had graag je advies willen opvolgen bella. Ze had nog wel iets langer gemogen maar goed er zitten toppen tussen van 30 gram wel nat maar toch niet verkeerd.
                Heb ook redelijk veel foto's gemaakt die zal ik morgen online zetten.
                Nu eerst was sh*t opruimen

                Comment

                • Smoker69
                  Junior Stoner
                  • Sep 2009
                  • 16

                  #23
                  Re: Balkon van Shizzel

                  fotooo's!!!!!!!!!??????????

                  Comment

                  Bezig...