Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24 sept best wel groot maar topjes nog er klein

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    24 sept best wel groot maar topjes nog er klein

    Korting op 420shop
    24 september best wel groot maar topjes nog erg klein.
    http://members.lycos.nl/quakertd/21s...%20%282%29.JPG
    http://members.lycos.nl/quakertd/21s...%20%283%29.JPG
    Last edited by ro65; 24 September 2009, 14:18.

    #2
    Re: 24 sept best wel groot maar topjes nog er klei

    vertel meer over je plantjes
    enigste wat ik kan zien is dat het een indica is en dus geen sativa die veel langere en smallere vingers heeft en ook meer vinger sommige soorten tot wel 15 vingers per blad








    zo nu kunnen de mensen je foto's ook bekijken hahaha maar vertel eens wat meer over je plantje
    hoelang staat die
    geef je voeding
    zo ja van welk merk
    wat is het voor soort

    Comment


      #3
      Re: 24 sept best wel groot maar topjes nog er klei

      Sommige soorten zijn pas in november rijp. Ik zou er maar op rekenen dat je plant nog 4 weken moet gaan en misschien nog wel langer. Veel mooie nazomerdagen toegewenst en weinig regen i.v.m. toprot.

      Xtreme

      Comment


        #4
        Re: 24 sept best wel groot maar topjes nog er klei

        ga er maar eens vanuit 6weken tot 7 zelfs,dit is hooguit week 2 bloei,succes en hopend voor jou op veel mooie nazomer dagen nog

        Comment


          #5
          Re: 24 sept best wel groot maar topjes nog er klei

          Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
          ga er maar eens vanuit 6weken tot 7 zelfs,dit is hooguit week 2 bloei,succes en hopend voor jou op veel mooie nazomer dagen nog
          klopt, ligt natuurlijk een beetje aan het soort maar als ze zo laat zijn gaan bloeien zullen ze zeker nog wel ff de tijd nodig hebben

          ik heb zelf een mako haze en nog een cheese die ook pas zijn gaan bloeien en daarvan zijn de toppen ook nog zo klein als die van jou
          Dat waren dan ook niet echt buitenplantjes

          4 jaar terug had ik 2 white widows op mijn balkon staan, en had ik het zelfde probleem, uiteindelijk heb ik daar nog redelijk wat van af gehaalt maar wel iets eerder moeten oogsten vanwege meeldauw
          gelukkig was de wiet zelf niet aangetast en had ik nog een heerlijk rokertje

          Comment

          Bezig...
          X