1e kweek (duivenvoer)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • misty
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 1462

    #16
    Re: 1e kweek (duivenvoer)

    Daar hoef je niet over in discussie,het is hennep...

    Al wat geoogst daar struik?

    Grts
    Daniella
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment

    • Robba
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 809

      #17
      Re: 1e kweek (duivenvoer)

      Duivenvoer geeft je vleugels


      Grtz.

      Comment

      • struik
        Advanced Stoner
        Member
        • Sep 2009
        • 66

        #18
        Re: 1e kweek (duivenvoer)

        Oorspronkelijk geplaatst door misty71
        Daar hoef je niet over in discussie,het is hennep...

        Al wat geoogst daar struik?

        Grts
        Daniella
        je we hebbe de planten al kort maar moet nog goed gedroogd worden.

        laat het jullie meteen weten als ik het getest heb.

        groete,,

        Comment

        • MarcoPM
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Jun 2008
          • 220

          #19
          Re: 1e kweek (duivenvoer)

          We hebben het al zo vaak gezegd, er zitten geen trichomes op, geen THC, dus als je het gaat roken is het enige wat je krijgt koppijn.
          Be my guest, rook het vooral op, maar je zal er echt helemaal niks aan hebben.

          Comment

          • struik
            Advanced Stoner
            Member
            • Sep 2009
            • 66

            #20
            Re: 1e kweek (duivenvoer)

            Oorspronkelijk geplaatst door thelos
            Het kan aan mij liggen, maar ik zie nergens trichomes op de toppen ? Ik denk toch dat het hennep is hoor :p

            als je zaadloze zakjes bedoeld die ziten er een helehoop.
            ook stapers/pistols zitten er veel bij de een wat meer dan de andere maar goed. behalve bij de purple heeft niet zo veel pistols

            Comment

            • thejemghost
              Retired
              • Jun 2009
              • 187

              #21
              Re: 1e kweek (duivenvoer)

              Hij bedoeld geen "zaadloze zakjes" maar trichomes, je zou ze de kristallen kunnnen noemen, degenen die je normaliter ziet glinsteren in het licht.

              Zijn idd niet zo n heel duidelijke fotos, maar van wat ik erop kan zien zeg ik ook dat het kempzaad is en geen cannabis. Echt niet geschikt om te roken als je t mij vraagt. No offense intended.

              Comment

              • misty
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2009
                • 1462

                #22
                Re: 1e kweek (duivenvoer)

                Pistels en zaadzakjes zijn ook NIET rookbaar als er geen trichomes op/in/aan zitten,
                Als je eens de moeite zou nemen een paar foto's te bekijken van toppen van andere kwekers hier op het forum,zou je zien dat deze toppen(en blaadjes van de toppen) bedekt zijn met een soort van witte bolletjes/spikkels,dat zijn de trichomes/hars/kristallen, deze zijn verantwoordelijk voor de rookbaarheid van je wiet..
                Deze ontbreken op jouw planten,en daarom is dat wat jij daar hebt NIET rookbaar,
                Als je het toch wil proberen,prima,maar je bent inmiddels ontzettend vaak gewaarschuwd hier door ERVAREN growers en blowers,
                Wat jij ook zegt en vindt..... jouw planten zijn NIET rookbaar...

                Grts
                Daniella
                Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                Misty's ABC

                Comment

                • struik
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Sep 2009
                  • 66

                  #23
                  Re: 1e kweek (duivenvoer)

                  oke snap wat je bedoeld met trichomes zie foto.
                  en voor de duidelijkheid zeg ik er ff bij dat het niet mijn planten zijn die foto is mijn plant staat ook nog een verslagje van ergens tussen genaamd struiks plant.
                  maar toch kan ik het niet laten probeer het toch gewoon ff en als je er een betonnenhoofd van krijgt, jah jammer dan wordt het konijnen voer.
                  Attached Files

                  Comment

                  • basehaze
                    Retired
                    • Nov 2009
                    • 5

                    #24
                    Re: 1e kweek (duivenvoer)

                    Toch werd ik goed stoned van deze weed!

                    Comment

                    • Wierie Wierie
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2008
                      • 848

                      #25
                      Re: 1e kweek (duivenvoer)

                      lache dit soort rariteiten

                      Jammer dat je het niet kan roken
                      NLX outdoor kweek 2011
                      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                      Comment

                      • Prutser
                        Retired
                        • Dec 2008
                        • 622

                        #26
                        Re: 1e kweek (duivenvoer)

                        Jullie zouden nog verschieten welke lekkere pheno's je in Chinees vogelzaad zou vinden
                        De smaak is niet altijd optimaal, maar het effect des te meer...
                        Zelf geen kweek ervaring mee, maar een zeer ervaren kweker wel, en die heeft al heel wat zaden getest in z'n leven
                        Smaakt en ruikt naar sigaren...

                        Comment

                        • basehaze
                          Retired
                          • Nov 2009
                          • 5

                          #27
                          Re: 1e kweek (duivenvoer)

                          Zowel gerookt, als spacecake gebakken, geen lekker wietje, dat niet maar er zat duidelijk werking in deze planten!

                          Comment

                          • Jalapeno
                            Expert Stoner
                            • Oct 2009
                            • 91

                            #28
                            Re: 1e kweek (duivenvoer)

                            Geef 20 euro uit en je hebt, met dezelfde moeite WEL een lekker weedje waar je knetterstoned van bent....

                            Comment

                            • magikstikk
                              Retired
                              • Aug 2009
                              • 2

                              #29
                              Re: 1e kweek (duivenvoer)

                              Goed idee! Dat doe ik in het vervolg ook in plaats van me de hele winter suf te denken over welke soortjes ik ga uitproberen! Zaadhandelaren halen hun gerief waarschijnlijk toch zelf ook uit vogelvoer.

                              Comment

                              Bezig...