Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geschenk..(van god)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geschenk..(van god)

    Korting op 420shop
    Ik had 3 planten van een vriend van me gekregen, geen idee wat voor soort en hij wist het zelf ook niet, ze waren erg klein ondanks dat ze in redelijk grote potten stonden. Het wordt kouder buiten en de ene die ik nu in me tuin heb staan wordt vanavond in een kas gezet tussen de hortensia's waar de temp. nog aardig hoog is en ook geen last heeft van regen en dergelijke..

    2 waren naar mijn mening rijp voor oogst, de ander heb ik nu nog in mijn tuin staan en 2 had ik afgeknipt, hier zijn dan ook foto's van..

    (hele huis stonk toen ik op zolder aan 't knippe was)

    Zie foto 6, links zie je gewoon haartjes en thc., rechts heb je volgens mij zaadbolletjes van mannelijke plant..
    Graag jullie woord hier over..

    Martinair
    Attached Files
    Last edited by Martin; 30 September 2009, 16:01.

    #2
    Re: Geschenk..(van god)

    Heb zojuist de plant in de kas gezet aan de druppelaar en heb grote bladeren/ aangevretebladeren er afgeknipt..
    kan ieman mijn vraag over foto 6 beantwoorden? hij is beetje onduidelijk maar als je goed kijkt kan je het miss nog zien...

    Comment


      #3
      Re: Geschenk..(van god)

      Die foto is echt te slecht,
      Daar valt niets op te onderscheiden.

      Grts
      Daniella
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

      Misty's ABC

      Comment


        #4
        Re: Geschenk..(van god)

        Ik heb de stam waar het aanzat weggegooid, foto is idd niet erg duidelijk maar volgens mij kan je het wel beetje zien als je goed kijkt. Nu maar wachten tot die plant die in de kas staat ook klaar is, komt wel sterke geur van af.

        Comment


          #5
          Re: Geschenk..(van god)

          Als ik mijn fantasie gebruik zie ik idd een trosje mannelijke vruchten.
          Maar zekeheid kan ik je met deze foto niet geven.
          Als het idd een trosje balletjes is,zul je waarschijnlijk wel zaad tussen je oogst vinden.

          Grts
          Daniella
          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

          Misty's ABC

          Comment

          Bezig...
          X