eerste plant geoogt nog 4 te gaan!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • _THC_
    Senior Stoner
    Member
    • Sep 2009
    • 27

    #1

    eerste plant geoogt nog 4 te gaan!

    Korting op 420shop


  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: eerste plant geoogt nog 4 te gaan!

    Ziet er goed uit en mooi geknipt zal lekker gaan smaken
    God was never on your side..

    Comment

    • iszo
      Retired
      • Jun 2009
      • 217

      #3
      Re: eerste plant geoogt nog 4 te gaan!

      beter leg je je toppen de volgende keer niet op het tapijt, die miniscule haartjes zullen je later bitter smaken tijdens het roken van je wietje, maar lekkere oogst!
      blowze

      Comment

      • _THC_
        Senior Stoner
        Member
        • Sep 2009
        • 27

        #4
        Re: eerste plant geoogt nog 4 te gaan!

        plant 2 aan het oogsten ivm toprot ,....l later de fotos :

        Comment

        • wiemels
          Advanced Stoner
          • Jul 2009
          • 72

          #5
          Re: eerste plant geoogt nog 4 te gaan!

          Mooie oogst hopelijk niet teveel rotte toppen daar...

          Comment

          • _THC_
            Senior Stoner
            Member
            • Sep 2009
            • 27

            #6
            Re: eerste plant geoogt nog 4 te gaan!

            net een hoofdtop geknipt viel mee hopelijk zijn de andere toppen ook zo mooi is namelijk mijn grootste plant ,....

            denk morgen de fotos :

            Comment

            • Toothpick
              Ultra Stoner
              • Jun 2009
              • 112

              #7
              Re: eerste plant geoogt nog 4 te gaan!

              ik zou de toppen met toprot gewoon watercuren.
              als ik me het goed herinner zou dit je weed die je verloren hebt nog rookbaar zijn

              Comment

              • olivier
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Aug 2009
                • 800

                #8
                Re: eerste plant geoogt nog 4 te gaan!

                ziet er goed uit ben benieuwd naar de rest
                enja watercuren is de oplossing voor toprot

                grtjs olivier

                Comment

                • Toothpick
                  Ultra Stoner
                  • Jun 2009
                  • 112

                  #9
                  Re: eerste plant geoogt nog 4 te gaan!

                  master olivier bevestigd.
                  Booyakasha

                  een beetje rot houd mij niet tegen ze

                  Comment

                  • markster
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 2151

                    #10
                    Re: eerste plant geoogt nog 4 te gaan!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Toothpick
                    ik zou de toppen met toprot gewoon watercuren.
                    als ik me het goed herinner zou dit je weed die je verloren hebt nog rookbaar zijn
                    dit snap ik niet,als je toppen rot zijn gaat dat echt niet meer over door ze te verzuipen,of zie ik dat verkeerd
                    ik snap best dat als je bv meeldauw of spint hebt gehad dat je op deze manier de sporen of webjes van je planten afspoelt,maar n rotte top gooi je naar mijn mening gewoon in de containergrtz

                    Comment

                    • _THC_
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Sep 2009
                      • 27

                      #11
                      Re: eerste plant geoogt nog 4 te gaan!

                      net plant 2 geknipt(drie takken)zie foto
                      wat een werk deze toppen zitten zo dicht op elkaar ,...........
                      maar het loont weldeze 3 toppen zijn groter als mijn hoofdtop van plant 1 met de aansteker GEwELDIG

                      nog een paar takken en dan de fotos weer,.
                      Oja dat met die toprot gewoon weg knippen kan je niks.
                      En zoveel mogelijk knipafval bewaren voor wat lekkere hasjolie.
                      Last edited by _THC_; 6 October 2009, 19:26.

                      Comment

                      • misty
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2009
                        • 1462

                        #12
                        Re: eerste plant geoogt nog 4 te gaan!

                        Rest ook al op de slachtbank of??

                        Grts
                        Daniella
                        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                        Misty's ABC

                        Comment

                        • _THC_
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Sep 2009
                          • 27

                          #13
                          Re: eerste plant geoogt nog 4 te gaan!

                          JA,...allemaal beginselen van toprot dus knippen die handel
                          heb nog 1 plant staan in het hok die had geen rot ,..

                          met de rot viel het gelukkig mee met het knippen

                          Comment

                          • Mr_3ppozz
                            Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2009
                            • 659

                            #14
                            Re: eerste plant geoogt nog 4 te gaan!

                            ik hoop dat je je schaar na iedere knip ontsmet hebt na het knippen van de rotte plekken, anders heb je met een beetje pech de sporen overgebracht naar andere toppen.

                            Hou ze goed in de gaten, maar pas wel op met licht, dat breekt de THC en suikers af wanneer ze aan het drogen is.
                            sigpic
                            Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                            Comment

                            Bezig...