Mijn Skunk Vraagen en Foto's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Honestus
    Retired
    • Apr 2008
    • 31

    #16
    Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

    zoo timtum je bent een kijkje komen nemen
    Ik zie jou binenkort De deur staat atlijd open

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #17
      Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

      We zijn twee vriendjes, jij en ik tralalala we blijven altijd bij elkaar al worden we meer dan 100 jaar ... Just kidding.

      Is plezant om je hobby live te kunnen delen, gedoopt met een goed blowtje en met mooie vooruitzichten in het verschiet.

      Grtz

      Comment

      • Honestus
        Retired
        • Apr 2008
        • 31

        #18
        Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

        Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        We zijn twee vriendjes, jij en ik tralalala we blijven altijd bij elkaar al worden we meer dan 100 jaar ... Just kidding.
        Hij is erig leuk

        Comment

        • Honestus
          Retired
          • Apr 2008
          • 31

          #19
          Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

          Ow ja ik had gehoord dat als ik in de Stekjes 10 ML citroensap op 1L water doe
          en dat 1 a 2x in de week aan de Plantjes geef dat de wortels gaan groeien als geken
          horde ik van iemand waar ik mee aan het praten was

          Comment

          • bobo
            Cronic Grower
            • Oct 2007
            • 3103

            #20
            Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

            Dit lijkt me wel absurd, citroensap is een zuur en ga je de stekken om zeep mee helpen. Dit zou ik me toch niet riskeren.
            Trouwens eerste maal in men leven dat ik dit hoor.

            Grtz

            Comment

            • Honestus
              Retired
              • Apr 2008
              • 31

              #21
              Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

              Oke
              vond het al een betje raar verhaal
              maar ja dacht tog maar cheken

              Comment

              • Cannab0y

                #22
                Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

                Oorspronkelijk geplaatst door Honestus
                Ow ja ik had gehoord dat als ik in de Stekjes 10 ML citroensap op 1L water doe
                en dat 1 a 2x in de week aan de Plantjes geef dat de wortels gaan groeien als geken
                horde ik van iemand waar ik mee aan het praten was
                Sjonge jonge

                Wat een mensen lopen er toch rond, die je zo'n onzin verkopen . Zeker niet doen hé!

                M'n eerste lach van de dag, allemaal te danken aan onze vriend Honestus .

                Greetz

                Comment

                • Guest's Avatar

                  #23
                  Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

                  Voor stekken gebruik je stekgel of -poeder.
                  Ik zou persoonlijk de gel kiezen.

                  Wat wel waar is over citroensap, is dat je sommige zaden daar een nachtje moet in laten weken.
                  Bij coca zaden bv.

                  Ik heb ook grappige verhaaltjes gehoord van mensen die dachten dat ze wisten hoe te kweken.
                  Maar eens je 18/6 en 12/12 laat vallen dan hebben ze daar nog nooit van gehoord. Sommige denken zelfs dat als je een wietplant hebt er vanaf kunt plukken wanneer je maar wilt.

                  Er zou een threadje voor moeten bestaan, "onzin verhaaltjes over het kweekgebeuren" ofzo haha.

                  Enfin, ik zou gewoon verder gaan op de algemene basiskennis Honestus.
                  Verder wens ik je veel succes toe met je skunk.

                  Comment

                  • Honestus
                    Retired
                    • Apr 2008
                    • 31

                    #24
                    Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

                    Nog een nieuw fototje
                    Attached Files

                    Comment

                    • Honestus
                      Retired
                      • Apr 2008
                      • 31

                      #25
                      Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

                      10 dagen na dat het zaad was
                      bij ken je al wortels onder aan de potjes zien
                      maar heben langen stametjes op het moment
                      Attached Files

                      Comment

                      • Methos
                        Bong Master
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2008
                        • 322

                        #26
                        Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

                        dit ziet er heel mooi uit
                        voor een eerste keer
                        weet je soms
                        welke zaadjes het zijn?

                        hehe leek mij gewoon funny om zo ffe te typen

                        grtz
                        >>> LR2 mini-kweekje<<<

                        Comment

                        • zion
                          Advanced Grower
                          • Feb 2008
                          • 1056

                          #27
                          Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

                          zien er inderdaad mooi uit. En ze beginnen aan hun derde paar blaadjes :o
                          Maar ik denk wel dat je een ventilatortje zal moeten plaatsen, zodat ze hun stengeltjes wat oefenen.
                          Een beetjje gymnastiek kan nooit kwaad.

                          Greetz,
                          zion

                          Comment

                          • Honestus
                            Retired
                            • Apr 2008
                            • 31

                            #28
                            Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

                            Oorspronkelijk geplaatst door Methos
                            dit ziet er heel mooi uit
                            voor een eerste keer
                            weet je soms
                            welke zaadjes het zijn?

                            hehe leek mij gewoon funny om zo ffe te typen

                            grtz
                            dankje wel
                            de saadjes super skunk
                            verpaking staat ook op een foto

                            Comment

                            • Honestus
                              Retired
                              • Apr 2008
                              • 31

                              #29
                              Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

                              Update moet ik eiglijk gaan beginen met de bijvoeding van de fles op de eeste foto ik kan het niet op de fles trug vinden
                              Attached Files

                              Comment

                              • Honestus
                                Retired
                                • Apr 2008
                                • 31

                                #30
                                Re: Mijn Skunk Vraagen en Foto's

                                Nog een paar meer
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...