Kruidentuin.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • o21
    Retired
    • Dec 2008
    • 696

    #1

    Kruidentuin.

    Korting op 420shop
    heb ik nu nog nooit iets op het forum gezet in verband met kweken en fotos dus met deze mijn kruidentuin juist voor de knip.100% Biologische en op volle grond. De soorten zijn links op de verzamelfoto K.P.W. een P.P. en Newyork diesel special.
    Attached Files
    Last edited by o21; 19 October 2009, 22:30.
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #2
    Re: Kruidentuin.

    Ziet er super uit man, netjes.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • bearprolec
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 559

      #3
      Re: Kruidentuin.

      wauw beestig man schoon werk en veel knipwerk hehe succes en veel genot ervan buitenspecialist orias pakt uit really nice dude

      Comment

      • janleuri
        Retired
        • Oct 2008
        • 1131

        #4
        Re: Kruidentuin.

        ziet er mooi uit! Gij woont precies in een woonwijk, lol wa zeggen uw buren daarvan?

        gtzz

        Comment

        • o21
          Retired
          • Dec 2008
          • 696

          #5
          Re: Kruidentuin.

          momenteel zijn ze er nog niet uit zij denken nu tomaten maar ja doe het al lang dus die hebben niets in de gaten.

          Comment

          • janleuri
            Retired
            • Oct 2008
            • 1131

            #6
            Re: Kruidentuin.

            Tomatenplanten waar er geen tomaten op komen, ofwel zijn u geburen simpel van geest ofwel trekken ze het zich niet aan.

            gtzz

            Comment

            • o21
              Retired
              • Dec 2008
              • 696

              #7
              Re: Kruidentuin.

              nee. "niet wetend" is meer de omvang van hun probleem. Ik woon namelijk in een woonwijk. De meeste weten van niets op dat gebied.

              Comment

              • Jona
                Retired
                • Jun 2008
                • 2797

                #8
                Re: Kruidentuin.

                Orias man!
                Veel te lang geleden!
                Eindelijk nog wat foto's van je planten! Echt super zien ze eruit! Zal een hels knipwerk worden zo lijkt me . Mocht je hulp nodig hebben dan laat je me maar weten, altijd fijn om een knipje in het groen te mogen zetten .
                Veel succes toegewenst alvast!
                Hou ons op de hoogte!
                Voor de rest trouwens alles goed met je? En met de gezondheid?

                Greetzzz

                Jona

                Comment

                • Wierie Wierie
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2008
                  • 848

                  #9
                  Re: Kruidentuin.

                  Wow dat ziet er erg mooi uit.

                  Wat een struiken

                  Waneer ga je ze oogsten ?
                  NLX outdoor kweek 2011
                  Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                  De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                  Comment

                  • jsqs
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Oct 2009
                    • 28

                    #10
                    Re: Kruidentuin.

                    Die zien er gaaf uit, man! Hoe hoog zijn ze nu?

                    Welke soorten zijn dit en waar kan ik de zaadjes/stekjes halen?
                    Smoke 'm if you got 'm

                    Comment

                    • ledpower
                      Retired
                      • Sep 2009
                      • 265

                      #11
                      Re: Kruidentuin.

                      wat een te gekke kruidentuin zeg

                      daar word ge blij van

                      hang er ook een paar rode ballen in dan lijken ze meer op tomatenplanten

                      ga zo door man

                      Comment

                      Bezig...