heb ik nu nog nooit iets op het forum gezet in verband met kweken en fotos dus met deze mijn kruidentuin juist voor de knip.100% Biologische en op volle grond. De soorten zijn links op de verzamelfoto K.P.W. een P.P. en Newyork diesel special.
Kruidentuin.
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Kruidentuin.
Ziet er super uit man, netjes.
Grtz -
Re: Kruidentuin.
wauw beestig man schoon werk en veel knipwerk
hehe succes en veel genot ervan buitenspecialist orias pakt uit really nice dude
Comment
-
Re: Kruidentuin.
Orias man!
Veel te lang geleden!
Eindelijk nog wat foto's van je planten! Echt super zien ze eruit! Zal een hels knipwerk worden zo lijkt me
. Mocht je hulp nodig hebben dan laat je me maar weten, altijd fijn om een knipje in het groen te mogen zetten
.
Veel succes toegewenst alvast!
Hou ons op de hoogte!
Voor de rest trouwens alles goed met je? En met de gezondheid?
Greetzzz
JonaComment
-
Re: Kruidentuin.
Wow dat ziet er erg mooi uit.
Wat een struiken
Waneer ga je ze oogsten ?Comment






Comment