De oogst by greensteven ;))

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • greensteven
    Chronic Stoner
    • Oct 2009
    • 197

    #1

    De oogst by greensteven ;))

    Korting op 420shop
    hier nog wat foto's van mijn oogst amai serieus werkske zijn ma 4 planten ma echt bomen zijn het oogsten heb wat last van toprot dus heb besloten te oogstev maar denk dat ze toch bijna klaar zijn zijn ze niet mooi geworden wat een takken knippen maar duurt lang amaiheb ook voor de eerste keer hash gemaakt me gewone fles en panty werkt beestig goed kleine topjes erin en schudden maar al het pollen in de pers even de oven in en klaar heel makkelijk Niet duur groetjes van green steven
  • heidekweker
    Retired
    • Jun 2009
    • 21

    #2
    Re: De oogst by greensteven )

    hoeveel knipafval (grammen) en hoeveel hasj hield je ervan over ong.
    ben van plan het zelfde te gaan doen

    Comment

    • smokyy
      Expert Stoner
      Member
      • Sep 2009
      • 80

      #3
      Re: De oogst by greensteven )

      hmm ziet er lekker uit man
      geniet er van

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: De oogst by greensteven )

        Ikke jaloers man dat ziet er lekker uit
        God was never on your side..

        Comment

        • greensteven
          Chronic Stoner
          • Oct 2009
          • 197

          #5
          Re: De oogst by greensteven )

          Oorspronkelijk geplaatst door heidekweker
          hoeveel knipafval (grammen) en hoeveel hasj hield je ervan over ong.
          ben van plan het zelfde te gaan doen
          heb het niet juist gewogen vriend Maar zo'n 2 bakjes van de afhaalchinees,gevuld met kleine topjes,hup voor een nachtje de diepvries in.Volgende dag schudden maar Heb ik Zo'n 12gr echt goeie hash van geperst echt de moeite

          Comment

          Bezig...