Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x Early Misty **

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 9x Early Misty **

    Gefeliciteerd!

    Hele mooie plantjes hoor.

    Waarom moeten ze zo donker zijn buiten? Er staat toch geen lantaarnpaal in je tuin? Een beetje licht maakt niet uit, daar wennen ze wel aan.

    Comment


      #17
      Re: 9x Early Misty **

      Happy B-day

      Je plantjes zien er heel mooi uit.
      Een heel klein beetje licht tijdens de nacht kan niet veel kwaad, zolang het geen grote spot van bij de buren is ofzo.

      Comment


        #18
        Re: 9x Early Misty **

        Thanks
        en bedankt voor de tips er is geen lamp ofzo in de buurt dus ze gaan het denk ik wel redden
        Weet iemand van jullie of ze het goed gaan doen in dit formaat potten? of moetten ze groter?
        sigpic

        Comment


          #19
          Re: 9x Early Misty **

          Dat is 15 Liter ofzo? Je kan ze daarin laten, maar dat beperkt wel de groei de laatste weekjes. Je kan zo'n speciekuip kopen (90 Liter voor 8 euro). Dan heb je wel gelijk een hele grote pot 60 Liter vind ik zelf wel een mooie maat.

          Keuze is aan jou om ze te laten staan zo en beperkt laten groeien of dat je gaat voor de hogere plant met meer productie.

          Comment


            #20
            Re: 9x Early Misty **

            de grote vraag is wat ga je doen? binnen af bloeien, ze buiten in pot zetten (verduisteren of niet), vaste grond? heeft allemaal veel met elkaar te maken

            grtz
            a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

            Comment


              #21
              Re: 9x Early Misty **

              oke dit is mijn idee maar jullie moetten wel ff zeggen wat beter is
              ik wil ze gewoon in deze potten houden (sommigen misschien 1 klein maatje groter),
              en dan gewoon in deze potten laten groeien, ik heb gehoord dat de plant dan kleiner blijft maar dat er even veel wiet aankomt, ik weet niet of dit waar is.
              en ik weet niet of ik ze goed kan verduisteren.. want, is 's avonds binnenzetten en dan na 12 uur weer naar buiten en dan na 12 uur weer naar binnen ook verduisteren? of geeft dat geen zin?
              sigpic

              Comment


                #22
                Re: 9x Early Misty **

                de kleine pot zorgt ook dat je kalk buffer rapper op is zekers als je met kraantjeswater voed.

                persoonlijk als je niet wil verpotten ze nu op 12/12 zetten en dan de 12 nacht uren ze ook zekers ergens zetten waar geen licht is.

                ik zeg veel bezint eer ge begint ik hoop voor jou dat de bloei snel aanslaagt op 12/12 want anders ga je nog een ritje meemaken denk ik :$

                grtz

                ps: nee de opbrengst hangt er ook vanaf hoe groot hun schoentje is, tenzij je op hydro basis kweekt
                a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                Comment


                  #23
                  Re: 9x Early Misty **

                  nou jouw meisjes zien er wel goed uit

                  over die potten tegen mij zeiden ze hoe groter hoe beter
                  kijk dit zijn mijn potjes
                  Attached Files

                  Comment


                    #24
                    Re: 9x Early Misty **

                    Mooie plantjes, vind ze echt enorm licht groen op de foto is dat in het echt ook zo?

                    @ yrrab
                    Hoeveel liter potten zijn dat?


                    Peace

                    Comment


                      #25
                      Re: 9x Early Misty **

                      @okiwiet:
                      Dus ik kan beter nog een maatje groter gaan?
                      maar ik wil niet al te grote planten, maar wel een lekkere opbrengst..
                      sigpic

                      Comment


                        #26

                        Comment


                          #27
                          Re: 9x Early Misty **

                          Oke bedankt, ik ga dus zeker even zoeken naar een grotere maat, want ik zie tussen een week geleden en nu geen verschil in de planten, wat betekend dat die kleine potten dus de groei tegen houden

                          en ik heb weer een nieuwe vraag.. de steeltjes van mijn planten op het balkon, worden aan de bovenkant een beetje paars.. is dat erg? waar heeft dit mee te maken? hoe kan ik het voorkomen?
                          hier een foto daarvan:


                          Nog een overzicht van de 4 plantjes op m'n balkon:


                          waarschijnlijk heb ik morgen of overmorgen nieuwe foto's van de 4 plantjes buiten en 't plantje voor het raam
                          sorry voor de grote foto's

                          grtn
                          sigpic

                          Comment


                            #28
                            Re: 9x Early Misty **

                            Asperges worden paars als ze teveel zon krijgen. Maar het gaat hier over weed/onkruid he

                            Het kan zijn dat uw water te koud is of uw bodem.

                            Uw water mag zowiezo niet koud zijn als ge het geeft. Ik zet mijn biddon altijd in de zon.
                            Anyway, afwachten op wat meer ervaren kwekers hierover delen

                            Mijn BJ had als zaailing ook zo'n kleurtje, en dat was omdat ze wat koude voetjes had, zoals okiwiet zei (dacht toch dat hij dat zei)

                            Comment


                              #29
                              a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                              Comment


                                #30
                                Re: 9x Early Misty **

                                Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                                Mooie plantjes, vind ze echt enorm licht groen op de foto is dat in het echt ook zo?

                                @ yrrab
                                Hoeveel liter potten zijn dat?


                                Peace
                                weet ik niet precies maar de maten zijn 40 bij 45 bij 35

                                Comment

                                Bezig...
                                X