Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste binnen en buiten kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste binnen en buiten kweek

    Korting op 420shop
    heey allemaal heb vandaag me zaden opgehaald het zijn er +- 30.000 aardig wat ja zaterdag ga ik lowryder #2 ophalen en bubble gum heb nu ik weet de naam er niet voor maar dus gewoon een wiet plant hoe ze er normaal uit zien geen rare diepere groenen kleuren ik denk dat het afgan seeds zijn maar ben geen ervaren dus sorry voor dat.hier wat enkele foto's van de zaden die ik vandaag heb opgehaald


    dit zit nog allemaal in een zak ja ja airmaxe


    dit is foto 2 in de hand met de saadjes .hand in hand kamaraden!


    even in een doosje gedaan staat leuker

    binnenkort meer foto's voor jullie en ja het zijn egte saadjes geen vogel voer xD
    tips zijn 24/7welkom

    greatz Johnny!
    peace

    #2
    Re: eerste binnen en buiten kweek

    Nou dat zijn een berg zaden .
    Succes ermee en hou ons op de hoogte!

    Peace

    Comment


      #3
      Re: eerste binnen en buiten kweek

      Yo Johnny,

      Welke soort ga je zaaien? Je moet toch wat meer weten over hetgene je gaat planten, althans, dat hoop ik toch. Zonder de eigenschappen van je plant te kennen is het een beetje gokken dat je doet.

      Verder denk ik niet dat het erg realistisch is om 30 000 zaden te planten en te verzorgen. Ik hoop dat je beseft wat je jezelf op de nek haalt uiteindelijk veel wiet, maar je gaat er je werk van mogen maken. Als je 50 buitenplanten zou zetten, moet je voor al die planten voeding en potgrond kopen voor een degelijke opbrengst te krijgen. Die planten hebben verzorging en inspectie nodig, dus het kweken gaat een voltijdse hobby worden voor je. Het planten op zich ga je nog aankunnen, het verzorgen wellicht ook, maar het knipwerk achteraf?

      Als je 50 uit de kluiten gewassen buitenplanten hebt, mag je op een uur of vijf-zes knipwerk rekenen met 3-4 personen per plant

      Comment


        #4
        Re: eerste binnen en buiten kweek

        heey cannaboy ja ik weet het man
        maar ik hou zelf 20planten die andere zaden weet ik egt niet wat mee ga doen
        dit zijn indica seeds had nog ff na gevraagd
        dankje nog dat je me er ff bij herrinnert zodat ik niet te hart van stapel ga lopen ik ga me planten egt goed verzorgen heb op zolder 4hokken gebouwd in 3dagen denk van 10uur sochtens tot 10uur savonds er aan gewerkt pfoe pfoe ben wel dood op strax maar ff goeie nachtrust maken en morge avond ff tijd voor een jointje vind je niet jammer dat je niet in hoofddorp woonde konden we samen ff paar goeie roke
        beetje praten over de planten of gta 4 gamen
        maar dankje man

        gr johnny

        Comment


          #5
          Re: eerste binnen en buiten kweek

          mooi aantal zaden :p
          jij zwemt er in terwijl ik nog mensen ken dat nog vollop zaad aan het zoeken zijn :p ( tja ze zijn een beetje laat )
          30 000? beetje overdreven toch?
          veel succes nog, je gaat toch een aardige plantage maken, ik hoop dat je niet busted word

          greetz

          Comment


            #6
            Re: eerste binnen en buiten kweek

            Persoonlijk zou ik nooit 30 000 zaden van 1 soort nemen.
            Ik kan enkel hopen dat het bij jou goed uitkomt jhonny.

            We zullen zien waartoe jouw wietzaden je leiden in tijd.

            Niet dat ik wil oordelen hoor, het klinkt gewoon raar. Begrijp je wel?
            Anyway, succes man!

            Comment


              #7
              Re: eerste binnen en buiten kweek

              ja 30,000 is idd heel veel maarja d8 neem het maar aan de rest geef ik weg of verkoop
              dusja self hou ik denk 20planten

              Comment


                #8
                Re: eerste binnen en buiten kweek

                nog steeds aan het kiemen sorry jongens

                als se omhoog komen dan foto's

                Comment


                  #9
                  Re: eerste binnen en buiten kweek

                  Hoeveel heb je er nu te kiemen gelegd en welke methode gebruik je? Van wanneer zijn je zaden aan het ontkiemen?

                  Heb je aan zaadselectie gedaan? M.a.w. de zaden die er het meest potent uitzien eruit genomen? Die kiemen namelijk wat sneller...

                  Greetz

                  Comment


                    #10
                    Re: eerste binnen en buiten kweek

                    allemaal gedaan een medewerker van een growshop heeft me verteld dat de meest donkere zaden het beste zijn
                    dus heb die juist genomen en in een ander bakje enkele lichte in gestopt de meeste zijn nu al uit heb se tot 0.5 tot 1cm diep in mijn amateur mix gedaan heheewn had een handvol met zadne in de tuin geggooid ging vanoachtend ff peukie roke openes zie ik er stuk of 30 rustig aan boven komen
                    alleen nu komt er een ander probleem bij,ik heb 17 mei me verjaardag en ja dan komt mijn familie mijn fam is erg netjes maar me pa en ik niet
                    dus me pa en ik zijn iuets aan bedenken om het weg te werken ik heb gister een 600watt lamp gekocht en vanavond met met die ouwe ff de kelder uti ruimen en vol trappe als die suc6 bied wil ik graag mis nog 2lampen erbij de kelder is 15 bij 10 aardige ruimte na het opruimen even alle insecten doden en dan grond bedekken mooi grote pakke maken goed water systeem en dan zou alles denk ik wel goed komen

                    grtz Johnny

                    Comment


                      #11
                      Re: eerste binnen en buiten kweek

                      Goed opletten op schimmels. In kelders kan het nogal vochtig zijn. Je kan voor een 10tje zo'n bak kopen die 3 maanden mee gaat en de lucht ontvochtigd.
                      Ik zou zoiezo een LV-meter er in leggen, zodat niet al je wiet wegschimmelt

                      Succes!

                      Comment


                        #12
                        Re: eerste binnen en buiten kweek

                        dankje sammy heb het opschreven thq vanaaf de foto's

                        Comment


                          #13
                          Re: eerste binnen en buiten kweek

                          Ben benieuwd. Maar als tip voor jou:
                          Ik zou niet meteen met 50 planten beginnen. Ik zou beginnen met 10 planten (waarvan dan 5 vrouwtjes) en misschien een paar stekken en daar een beetje mee oefenen. Volgend jaar weet je dat al VEEEl meer. Maarja het is maar een tip

                          Zo doe ik het ook namelijk, dit is een beetje m'n oefen jaartje.

                          Comment

                          Bezig...
                          X