Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bluechem Outdoor Grow 2009.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bluechem Outdoor Grow 2009.

    Korting op 420shop
    Het begon allemaal toen ik een berichtje kreeg via youtube, met de vraag of ik wat zaad uit wilde proberen.
    Ik had keus tussen smakelijk klinkende soortje, waar ik nog nooit van gehoord had. Verleidelijk, maar wat moest ik nu kiezen en waar moest ik ze laten.

    Nou kende ik een oude dame op leeftijd met een groot balkon en aangezien het al Juni was, leek met dat een perfect plekje.
    We hebben samen het soortje gekozen, emmers ingeslagen en mix van gebruikte indoor aarde, met compost en gewone tuinaarde erin gedaan.

    We waren helemaal klaar voor BlueChem

    En jawel, na 4/5 dagen staken de kopje al boven de aarde en na een week waren ze al zo groot.




    En zo gingen ze lekker door...........











    Tussendoor een bezoekje gehad van de mineervlieg,maar die zijn makkelijk op te sporen en je wip ze er zo uit.




    Juli was een mooie maand en ze groeide als kool





    Erg blij waren we toen we de eerste haartje zag verschijnen en het al behoorlijk rook.



    We waren helemaal in de groene wolken, geen ballen !? Maar vonden beide dat het toch wel erg sterk rook.
    Om zeker te zijn dat er geen problemen en/of klachten kwamen besloten we om er 2 bij vrienden onder te brengen die dit jaar alleen maar kerels hadden. Het waren immers toch allemaal dames.

    Wat heb ik hier een spijt van gehad!

    De 2 weg gegeven met haartjes waren de dus enigste dames. Een week nadat ik ze had weggeven lieten de mannelijke opeens hun ballen zien.
    Nog nooit meegemaakt. De enigste verklaring die ik er voor had was de lichtval van een lantaarnpaal tegenover het balkon.
    De kerels vingen daarvan licht en de dames niet. ( Is iets voor volgend jaar om rekening mee te houden.)

    Maarja, daar zaten we dus met 2 prachtige kerels.






    De locatie eigenaresse wilde ook niet van die planten afscheid nemen.
    En om nou die andere weer terug te vragen.......lastig.

    Om verder een lang stukje kort te houden.
    Vrienden zijn een getopte BlueChem terug komen brengen.

    En met de eigenaresse heb ik volgende overheen kunnen komen toen de kerels vol in de bloei stonden.




    Een boeketje van de mannelijke planten.






    En zo waren we beiden weer tevreden...

    Het getopte dametje stond lekker in het zonnetje.
    Er kon nu niks meer fout gaan.


    Wel dus, ik heb een paar weken plat gelegen door een ongelukje en kon alleen telefonisch bij staan. Toen ik weer op de been was, kreeg ik "de schrik van me leven" Heel mijn dametje was ontdaan van het grote blad.

    Ik had namelijk gezegd alle dode blaadjes kun je er af halen.
    De eigenaresse had gezien hoe het laaste boeketje binnen 2 dagen weg was en dacht,al de grote verkleurde blaadjes
    waren binnen 2 dagen weggerot dus laat ik ze er maar snel afhalen.

    Arghahhegh

    Dat was dus ff een vette domper
    Wat vond ik dit erg........




    Maarja, viel zo weinig aan te doen.
    En weed blijft weed, ondanks alles wat ze heeft door moeten staan en ze geen beauty prijs zal winnen is toch stevige compacte toppen gaan bouwen.

    Een preview:

    Begin bloei


    Halverwege bloei


    Bevrucht takje


    En 2 weken voor de oogst



    Het eind produkt plaats ik hierbij zodra alles droog is en veilig opgeborgen.
    Verwacht zelf een week of 2/3

    Ben zelf erg benieuwd hoe ze gaat smaken de toppen zijn van groen naar bruin aan het verkleuren. En er hangt een hele zware fruitige wiet lucht in het droog hok.

    Belooft wat...

    Wordt vervolgd

    Last edited by SnsieNL; 12 January 2010, 15:59.
    recht is recht. krom is krom.

    #2
    Re: Bluechem Outdoor Grow 2009.

    mooi verslag en ziet er erg goed uit en trouwens die boeketten met die mannelijke plant ziet er zo slecht nog niet uit.

    greetz struik

    Comment


      #3
      Re: Bluechem Outdoor Grow 2009.

      Thx, maar als je ooit een boeketje van plan ben te maken. Zet het dan op plek waar weinig gelopen wordt. Want het stuifmeel blijft vallen.
      recht is recht. krom is krom.

      Comment


        #4
        Re: Bluechem Outdoor Grow 2009.

        Leuk die boeketten van mannelijke planten
        NLX outdoor kweek 2011
        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

        Comment


          #5
          Re: Bluechem Outdoor Grow 2009.

          Mooi verslagje leuk om te lezen. Ben benieuwd naar je oogst.

          Veel succes verder.

          Grtz

          Comment


            #6
            Re: Bluechem Outdoor Grow 2009.

            Hi snsie,
            Wat leuk om wat van je te zien hier,
            Toch nog wat van je mannen kunnen genieten door er zulke mooie boeketjes van te maken.
            Hoop dat je uiteindelijk toch tevreden mag zijn..

            Grts
            Daniella
            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

            Misty's ABC

            Comment


              #7
              Re: Bluechem Outdoor Grow 2009.

              DJ, maar tevreden ben ik niet,had meer ingezeten maarja...eigen schuld dikke..Ze heeft igg alle tijd gehad en met de stress heeft dat een mooie wit laagje opgeleverd.



              De topjes zijn inmiddels droog en worden deze week afgeknipt.
              Ik kon het niet laten om een topje geforceerd te drogen en die heb me bijzonder goed mogen smaken. Het heeft een hele eigen volle smaak die ik nog niet helemaal kan plaatsen. Het bevalt me wel,daarom ben ik ook blij dat ik ook wat extra zaad heb gemaakt. Zo heb ik genoeg voor volgende jaar om ermee te knallen.



              wordt vervolgd
              recht is recht. krom is krom.

              Comment


                #8
                Re: Bluechem Outdoor Grow 2009.

                Oke dan hier
                The end
                Ze heeft zo lang mogelijk mogen staan,wat me uiteindelijk zulke topjes heeft gegeven.


                De takken



                Gedroogd 2 weckpotjes vol.


                Budshot met een close upje



                En dan wat ik er van vind.
                Het is een makkelijk en een snel groeiend soortje,die zelfs door een Leek groot gebracht kan worden. Deze plantjes zijn verzorgd door een 83 jarig dame,die voorheen alleen begonia's ed groot bracht.
                Met wat instrucites van mij,ging dat perfect. Totdat ik ingreep ..Oei

                Postieve daaraan is dat ik kan zeggen dat het een stress bestendig soortjes is.De opbrengst was niet erg hoog, schat zo rond 30 grammetjes droog. Hier heb ik in december vele malen van gerookt en vind het als nieuw medicinaal soortje erg geslaagd.

                De high is ver te zoeken,maar het stoned effect knalt erin als een bom.
                Het ontspande heerlijk,vlakte mijn pijntjes af en ben vele malen weg gedommelt op de bank.

                Lekker smaakvol soortje voor als je niks hoeft te doen,wilt ontspannen en/of klokje rond wilt slapen.


                Voor eventuele medicinale belangstellende heb ik nog 3 samples leggen..
                Die zijn inmiddels verdeeld..


                ..
                Last edited by SnsieNL; 6 January 2010, 11:41.
                recht is recht. krom is krom.

                Comment


                  #9
                  Re: Bluechem Outdoor Grow 2009.

                  wau mooi verslag en deftig kweekje hoor.
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Bluechem Outdoor Grow 2009.

                    ja inderdaad mooi kweekje .
                    En die bloemen zijn inderdaad de beste oplossing voor de buitenkwekers onder ons

                    Grtz
                    Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                    Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                    sigpic

                    Comment


                      #11
                      Re: Bluechem Outdoor Grow 2009.

                      Mooie oogst, ziet er smakelijk uit. Prima gedaan.

                      Comment


                        #12
                        Re: Bluechem Outdoor Grow 2009.

                        En toch nog een Happy End
                        Leuk verslagje, heb er van genoten om je verhaal te lezen. Mooi dat je nog flink wat zaadjes hebt overgehouden

                        Comment


                          #13
                          Re: Bluechem Outdoor Grow 2009.

                          Mooie genetica die erin zit.

                          Grtz
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #14
                            Re: Bluechem Outdoor Grow 2009.

                            Oho Sensie
                            Nou gisteren was het zo ver Ik ging een jointje roken van jou Bleu
                            Bij het doosje open maken kwam er al een heerlijk geurtje vrij want je langzaam aan een beetje gek maakt.
                            Het wietjes zomakkelijk en mooi verkruimelbaar.
                            Ik doe maar rustig aan en niet teveel in mijn jointje maar de geur heerlijk en ja hoor de smaak
                            in begin even wennen en dan komt de fruitige smaak na smaak heel fris en lekker
                            na 3 hijsjes ben ik op de bank gaan liggen en blijven liggen ben nog 1 keer opgestaan om de joint op te roken en toen mijn bedje in zo rond 23 uur
                            Vanmorgen werd ik om 12 uur wakker.
                            Ik heb geslapen als een roosje en voel me heerlijk ontspannen en uit gerust..
                            Sensie dit is een 100% medicinaal wietje en ik ben dol gelukkig dat ik nu in bezit ben van zaadje van deze plant wow
                            Dankje wel je ben een schat en en goede kweker hoor

                            Groetjes en liefs Bella
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Bluechem Outdoor Grow 2009.

                              Bedankt voor de leuke reakties. Motivatie voor dit jaar.

                              Meest opvallende vond ik het vroege vertakken zonder toppen.
                              Kan het volgens mij erg leuk doen in een scrogg.

                              En idd zaad genoeg om lekker mee te experimenteren.

                              Donna bedankt voor je rook verslagje, top dat het zo goed bevalt.
                              Het niet meer van de bank af kunnen komen herken ik maar al te goed...lol
                              Dat maakt het ZOOoo lekker..

                              Veel plezier met het zaad ennuh ik verwacht dit jaar wat competitie van je
                              Last edited by SnsieNL; 12 January 2010, 16:05.
                              recht is recht. krom is krom.

                              Comment

                              Bezig...
                              X