Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Jack Herer 1x Santa maria en Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 5x Jack Herer Black Label 1e buitenkweek info altijd welkom

    Ja, zo'n bladeren bedoel ik. Normaal gesproken sterven bladeren van zichzelf af en lossen ze dan ook van zichzelf. Die onderste bladeren mag je er zeker afdoen. Het linksonderste blad op de foto, dat aan het verbruinen is, kan je nog in stand houden door de puntjes bij te knippen.

    Greetz

    Comment


      #32
      Re: 5x Jack Herer Black Label 1e buitenkweek info altijd welkom

      Tnx voor de tip cannaboy,
      morgen zal ik ff een update doen van de meiden hoe ze er nu bij staan


      Greetz

      Comment


        #33
        Re: 5x Jack Herer Black Label 1e buitenkweek info altijd welkom

        Hier een update van de jack herer black label stekjes na 12 dagen in 65 liter bakken

        Greetz All
        Attached Files

        Comment


          #34
          Re: 5x Jack Herer Black Label 1e buitenkweek info altijd welkom

          Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
          Ja, zo'n bladeren bedoel ik. Normaal gesproken sterven bladeren van zichzelf af en lossen ze dan ook van zichzelf. Die onderste bladeren mag je er zeker afdoen. Het linksonderste blad op de foto, dat aan het verbruinen is, kan je nog in stand houden door de puntjes bij te knippen.

          Greetz

          ff een vraagje.. als de onderste bladen van je plant geel worden, moet je dan de puntjes afknippen? waar is dat voor?

          thanks,
          grtn.
          sigpic

          Comment


            #35
            Re: 5x Jack Herer Black Label 1e buitenkweek info altijd welkom

            mensen ik las dit even na en heb er toch men bedenkingen bij hoor. die blaadjes afknippen is voor niets nodig.

            ff kort uitleggen die bladeren zorgen voor fotosyntese, als ze verkleuren of vergelen heeft dit een reden. zoals magnesium tekort of calcium of verzuring ale er zijn veel gevolgen die dit kunnen veroorzaken. door je puntjes af te knippen geef je je plant een vertraging en ze moet nog is werken om de wond te dichten.

            het zicht is minder belangrijk dan de gezondheid van uw plant. als je zulke tekenen ziet dan klopt er iets niet in je grond of te weinig drinken ofzo. dit moet je aanpakken, kijken waar de oorzaak zit van die vergeling als je die oplost stopt je vergeling ook

            verdord uw blad toch laat het dan hangen tot het droog is en haal het dan weg, de plant weet heus wel met wat ze bezig is

            ieder bladje die je knipt vertraagt en zorgt dus voor mindere oogst, plus de vergeling is nuttig om te zien als je je probleem opgelost hebt of niet en de aard van het probleem vast te stellen.

            knippen hoeft enkel tijdens de oogst of als je wilt stekken of toppen voor de rest hebt ge normaal geen schaar nodig

            grtz
            a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

            Comment


              #36
              Re: 5x Jack Herer Black Label 1e buitenkweek info altijd welkom

              Is het dan niet zo dat verdorde of vergeelde bladeren geen voeding meer opnemen en bijgevolg compleet nutteloos zijn voor de plant? Bij verdorde bladeren mag je het blad alleszins verwijderen, bij vergeling is er nog hoop op redding.

              Ik meen me te herinneren dat die puntjes bijknippen wel positief kan zijn. De plant gaat zo zoeken naar meer voedingsstoffen in de grond om die wonde de baas te kunnen en gaat zichzelf proberen te herstellen.

              Enfin, that's my opinion .

              Eigenlijk, voor 100% zekerheid zouden we de proef op de som moeten nemen. Maar aangezien ik er thuis nog niet echt last van heb, kan ik er moeilijk wat aan veranderen momenteel .

              The point is: als je een deftige grondmix hebt of je geeft basisvoeding erbij, zou je gele of verdorde bladeren al veel minder vaak tegenkomen.

              Greetz

              Comment


                #37
                Re: 5x Jack Herer Black Label 1e buitenkweek info altijd welkom

                het is idd zo dat verdorde bladeren geen syntese meer doen. maar wat ik wou zeggen is dat de plant dus die bladeren gebruikt als reserve en als je die weghaalt en uw probleem is nie weg gaat ze direkt goede bladeren vernielen voor reserve te hebben wat nie zo goe is naar je resultaat op het einde.

                bladeren die compleet verdord zijn laat een plant automatisch los door een vlies te vormen aan de stengel en dan vallen ze er vanzelf af. dan is het blad pas onvoldoende verklaard voor de plant.
                zolang het er nog aan hangt en je plant het niet afstoot zit er nog reserve in die ze gebruiken wanneer hun schoenen nie goe zijn naar hun zin

                over je puntjes bijknippen klopt wel maar voor stekken enkel eigenlijk, door dat je ze stekt hebben ze geen wortel meer en dan knipt men de blaadjes weg om mindere verdamping te hebben en ook de fotosyntese verlaagt waardoor de plant automatisch langs onder probeerd haar te behelpen met de wortel aanmaak

                a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                Comment


                  #38
                  Re: 5x Jack Herer Black Label 1e buitenkweek info altijd welkom

                  volledig met eens Okiwiet. Kan ik echt niets aan toe voegen, behalve wanneer men de verbrande tipjes eraf snijd ze mooier op foto staan .

                  Grtz

                  Comment


                    #39
                    Re: 5x Jack Herer Black Label 1e buitenkweek info altijd welkom

                    Ik had het probleem gelukkig ook maar bij 1 plant en dan ook maar bij 1 stengel

                    Greetz

                    Comment


                      #40
                      Re: 5x Jack Herer Black Label 1e buitenkweek info altijd welkom

                      Hier een update van de jack herer black label stekjes na 28 dagen in 65 liter bakken plus 2 nieuwe plantjes erbij 1x santa maria en 1x Haze
                      Attached Files

                      Comment


                        #41
                        Re: 5x Jack Herer Black Label 1e buitenkweek info altijd welkom

                        Hier nog een foto van santa Maria
                        Attached Files

                        Comment


                          #42
                          Re: 5x Jack Herer Black Label 1e buitenkweek info altijd welkom

                          Prachtige planten man! Bovendien is Jack Herrer nog een topsoortje

                          Succes ermee.

                          Greatz tjeute.

                          Comment


                            #43
                            Re: 5x Jack Herer Black Label 1e buitenkweek info altijd welkom

                            ziet er goed uit nu alleen hopen dat het weer ons een beetje mee gaat zitten want dat mag nu wel een keer gaan gebeuren

                            Comment


                              #44
                              Re: 5x Jack Herer Black Label 1e buitenkweek info altijd welkom

                              waar haal je die haze jack en santa seeds wil graag ook 5 jacks hebben maar ik weet nie waar ik ze kan halen ben namelijk nie zo in de zaden thuis

                              Comment


                                #45
                                Re: 5x Jack Herer Black Label 1e buitenkweek info altijd welkom

                                Hallo allemaal,

                                Ik ben ff weg geweest maar hier is die dan weer een update

                                Van de plantjes in 65 liter bakken na 51 dagen en 1e week verduisteren


                                Greetz All
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X