Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x NLX buiten ( 1ste keer )

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: 1x NLX buiten ( 1ste keer )

    Groeivoeding krijgt ze nog steeds.
    Laat haar nog een weekje of 2/3 groeien denk ik.

    Comment


      #77
      Re: 1x NLX buiten ( 1ste keer )

      Nog even over die pk13/14, die is enkel voor 1 week van je bloei he, dus ik weet niet wat jouw growshop bedoelt maar pk13/14 geef je niet de gehele bloeiperiode mee.

      grtz

      Comment


        #78
        Re: 1x NLX buiten ( 1ste keer )

        Nou snap ik er geen bal meer van.
        Ze zeiden me dat de pk 13/14 ook gewoon een booster is die je kunt meegeven, dus ik d8 idd het hele bloei proces.
        Nu weet ik het echt niet meer.

        HELP!!!!!!!!

        Comment


          #79
          Re: 1x NLX buiten ( 1ste keer )

          Let op bij deze geef ik je een link over het voedingsschema van canna,

          http://www.canna.nl/producten_terra/voedingsschema.html

          Ze gaan uit van zoveel ml per 10 liter water, dus kwestie van terug rekenen.

          Als je 40 ml cannaboost meegeeft per 10 liter water, heb je op 1 liter water 4ml nodig.
          Dan nog een maat bekertje op ml en je bent helemaal op orde.
          Zoals je kunt zien in het schema geef je pk13/14 maar 1 week tijdens bloei mee vanaf de eerste bloemvorming.
          Cannaboost is voor een betere stofwisseling en de canna flores bloeivoeding. Als je deze in combinatie gebruikt gaan je toppen dus knallen !!
          succes.

          grtz

          Comment


            #80
            Re: 1x NLX buiten ( 1ste keer )

            Thanks man,

            het is me helemal duidelijk nu.
            Canna boost kopen dus.
            En bedankt voor die link, ook erg handig.

            Comment


              #81
              Re: 1x NLX buiten ( 1ste keer )

              Succes vent, je kan best verduisteren met de grote van je plant nu, let op het duurt nog 8 a 9 weken voor ze uitgebloeit is
              en ze neemt nog in grote toe. Je moet ook onthouden dat je je plant ook nog wel moet kunnen versjouwen en dat ie door de schuurdeur past als je in de schuur doet te minste. Ik hoor het wel van je, blijf je volgens.

              grtz

              Comment


                #82
                Re: 1x NLX buiten ( 1ste keer )

                Ik ga er vanavond mee beginnen.
                Dan gaat ie op 12/12.
                En ja, moet idd nog door de schuurdeur passen haha.
                Is het trouwens raadzaam om er een ventilator bij te zetten voor een beetje circulatie?

                Comment


                  #83
                  Re: 1x NLX buiten ( 1ste keer )

                  Weer een week om, dus nieuwe foto`s




                  Comment


                    #84
                    Re: 1x NLX buiten ( 1ste keer )

                    Een mooi vol struikje .
                    Je hebt daar echt een mooie plant staan, ben benieuwt naar de bloeifase.

                    Peace

                    EDIT: Die ventilator zou wel van pas kunnen komen, maar dan niet te hard zetten he

                    Comment


                      #85
                      Re: 1x NLX buiten ( 1ste keer )

                      Heb de ventilator op 2 meter afstand staan en draaid op de zachtste stand rond.
                      Morgen nog even de cannaboost kopen.
                      Maar er is toch nog een ding dat ik niet snap:
                      waar zie ik nu aan of het een 1ste, 2de, of 3de bloeifase is?
                      Er is ook nog een 4de bloeifase geloof ik?
                      Dit is een gedeelte dat ik iet helemaal begrijp, hopelijk kan 1 van jullie mij dit uitleggen?

                      En dan geef ik de pk13/14 de 1ste week mee en daarna de cannaboost tot de laatste week en dan maar spoelen?

                      Comment


                        #86
                        Re: 1x NLX buiten ( 1ste keer )

                        Kan je ook niet zien, je moet de weken tellen. Als je hele plant echt bloemvorming heeft na +/- 2 weken in de bloei,
                        dan geef je een week lang de pk 13/14 mee. Ik heb het 2 weken meegeven.
                        Je ventilator mag best iets harder, die van mij staat op stand 3, ik heb zo'n paal ventilator waar geen super kracht achter staat.
                        Hoelang staat die van jouw nu in de bloei en op welke tijden zet je ze binnen en buiten? Hoeveel heb je er in de bloei en is alles lichtdicht?

                        grtz

                        Comment


                          #87
                          Re: 1x NLX buiten ( 1ste keer )

                          Misschien handig om een excel bestand aan te maken met een kweekschema, aantal dagen in de bloei, wat je per week geeft ( voeding wel opbouwen in de eerste week van de bloei ) of de zon lekker geschenen heeft of dat het regenachtig is.
                          Ik hou alles bij. Best makelijk !!

                          grtz

                          Comment


                            #88
                            Re: 1x NLX buiten ( 1ste keer )

                            Mijn plant ( heb er maar 1, voor het eens te proberen allemaal ) staat nu pas 3 dagen in de bloei, sinds dinsdag ( 8 juli ).
                            Gaat s`morgens om 7:00 naar buiten en s`avonds on 19:00 weer naar binnen in de schuur waar ik het stikdonker heb gemaakt.
                            maar waar ik een beetje mee zit is wanneer dan de pk13/14 geven ( maar dat is al beantwoord )
                            En wanneer en hoelang de cannaboost, hoop dat jullie het niet vervelend vinden al deze vragen.
                            Heb wel de link bekeken van een vorige post maar ben ik niet helemaal uitgekomen

                            Comment


                              #89
                              Re: 1x NLX buiten ( 1ste keer )

                              Als je mijn topic leest kom je al een eind verder.
                              Ik heb het volgende gedaan:

                              Tijdens de groei bij beide 10ml canna vega per 2 liter water.

                              Eerste week bloei: 10ml canna vega / 3ml cannaboost en 4 ml canna flores
                              tweede week bloei: geen canna vega / 8ml cannaboost en 8ml canna flores
                              derde week bloei: geen canna vega / 8ml cannaboost / 12ml canna flores / 2ml pk13/14
                              vierde week bloei: geen canna vega / 8ml cannaboost / 12ml canna flores / 3ml pk13/14
                              vijfde week bloei: geen canna vega / 8ml cannaboost / 12 ml canna flores / geen pk13/14 meer

                              de volgende 2 weken alleen nog maar 12ml canna flores en 8ml cannaboost ( alles op 2 liter water )

                              Na de zevende week enkel alleen nog cannaboost meegeven, enkel laatste paar dagen niks meer geven alleen water !!

                              grtz

                              Comment


                                #90
                                Re: 1x NLX buiten ( 1ste keer )

                                Wat een geweldige mooie, goede en vooral duidelijke uitleg.
                                Hier ben ik je zeer dankbaar voor.
                                Morgen dus ook maar ff canna flores kopen nog.

                                En zijn er nog meer tips / opmerkingen, laat ze maar komen hoor.
                                Ik moet nog veel leren.

                                Als dit een beetje goed gaat weet ik hoe het volgend jaar groter kan

                                Comment

                                Bezig...
                                X