Start kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sammy
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Mar 2008
    • 417

    #16
    Re: Start kweek

    Is die fancontroller wel 12 volt of minder? Anders gaat misschien je fan doorbranden.
    Ziet er goed uit, alleen je kan hem niet hoger zetten, dus het is alleen goed als een kiem/stek kasje. (ook niet verkeerd natuurlijk )
    Wat ga je erin zetten? Stekken, zaadjes?

    Comment

    • jeanke
      Retired
      • May 2008
      • 71

      #17
      Re: Start kweek

      de zaadjes hé en die adaprot zorgt voor 12 v

      Ik heb ze nu in potjes gezet met zaai en stekgrond, goed luchtig
      mogen deze nu al in de zon staan en mag ik ze al water geven ?
      omdat de aarde dan zwaarder wordt hé

      cheers

      Comment

      • yrrab
        Wicked Stoner
        • May 2008
        • 200

        #18
        Re: Start kweek

        vind dat het er leuk uit ziet
        ben benieuwd :o
        hou ons op de hoogte

        Comment

        • zion
          Advanced Grower
          • Feb 2008
          • 1056

          #19
          Re: Start kweek

          Knap in elkaar getimmerd.
          En dat heb je mooi gezien van die folie.

          Oorspronkelijk geplaatst door jeanke
          Ik heb ze nu in potjes gezet met zaai en stekgrond, goed luchtig
          mogen deze nu al in de zon staan en mag ik ze al water geven ?
          omdat de aarde dan zwaarder wordt hé
          Zeker water geven, maar niet zeiknat. En in de zon mogen ze ook staan.

          Greetz,
          zion

          Comment

          • jeanke
            Retired
            • May 2008
            • 71

            #20
            Re: Start kweek

            mogen ze dan al in men growbak met 24 u licht ?

            Comment

            • jeanke
              Retired
              • May 2008
              • 71

              #21
              Re: Start kweek

              ?

              Comment

              • jeanke
                Retired
                • May 2008
                • 71

                #22
                Re: Start kweek

                Voila, hier een update van de dag!
                dinsdag ontkiemd.
                vrijdag gepot.
                en vandaag zien we dit al:

                1 doet het keigoed, 2 doen het ok en 7 andere nog niets tezien...


                nu vul ik enkel de schaal onderaan mat water...
                da aarde neemt deze goed op maar staan de potjes te vochtig of is dit ok ?

                Grtz en geef maar tips en advies !

                Comment

                • bobo
                  Cronic Grower
                  • Oct 2007
                  • 3103

                  #23
                  Re: Start kweek

                  Mag ook niet te vochtig worden of je zaadjes gaan rotten, normaal geef ik men medium 1 of 2 keer water tot ze ontkiemt zijn.

                  Grtz

                  Comment

                  • Smokey
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2007
                    • 2488

                    #24
                    Re: Start kweek

                    Leuk hokje heb je daar gemaakt, zou je afmetingen eens willen posten a.u.b?
                    Gefeliciteerd met de geboorte


                    Peace

                    Comment

                    • daniel62638
                      Retired
                      • Mar 2008
                      • 184

                      #25
                      Re: Start kweek

                      Leuk hokje hoor

                      En heb je wat aan mijn beschrijving gehad? van de afgan buiten soort??

                      greets

                      Comment

                      • jeanke
                        Retired
                        • May 2008
                        • 71

                        #26
                        Re: Start kweek

                        666
                        kzit nu an 6 die ontkiemd zijn
                        op 1 dag, ongeloofelijk hoe snel dat da groeit
                        dus met het water zal het wel ok zitten
                        ik doe r helemaal niks aan staan in tuinhuis aan het raam met een schaal water ...
                        dit zijn ze 24 u later na de vorige foto's

                        morgen zet ik de goede in men lichtbak...
                        @@@ Smokey, afmetingen zijn ongeveer L65 B60 H50 kweet niet wat dit gaat geven en tis maar in een testbak...
                        khou je op de hoogte
                        en aan daniel en iedereen bedankt voor tips hints en comments

                        Comment

                        • tjeute
                          Chronic Stoner
                          • Apr 2008
                          • 157

                          #27
                          Re: Start kweek

                          Kzie dat de aarde doornat is en dat de potjes dan nog in een schaal water staan, das echt nie nodig.
                          De zaailingen moeten goed vochtig staan maar niet doornat.

                          Greatz.

                          Comment

                          • zion
                            Advanced Grower
                            • Feb 2008
                            • 1056

                            #28
                            Re: Start kweek

                            Tip, draai de potjes om de zoveel uur. Kwart draai.
                            Anders gaan ze naar het raam (lees: het licht) groeien.

                            Voor de rest: super!

                            Greetz,
                            zion

                            Comment

                            • Cannab0y

                              #29
                              Re: Start kweek

                              Zou je ze niet gewoon buiten zetten in plaats van aan het raam? Dat lijkt me veel rendabeler voor je plantjes en voor jezelf, dan in een bak. Ik neem aan dat je hiermee TL bedoelt? Eender welke TL kan momenteel niet tippen aan de kracht van de zon .

                              Save money, save energy, save time .

                              Greetz

                              Comment

                              • jeanke
                                Retired
                                • May 2008
                                • 71

                                #30
                                Re: Start kweek

                                merci voor de tips.
                                de plantjes staan nu buiten op tafel, open en bloot,
                                klaar voor een volle zon-laag ^^^
                                ook heb ik de schaal weggehaald...
                                2 zaadjes zijn niet ontkiemd, 1 kwam niet door de aarde
                                deze hebbek in nieuwe stekgrond gestoken en zien we wel wat er uitkomt
                                6/10 is al niet slecht hé
                                Later xxx

                                Comment

                                Bezig...