Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Bang feminised

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Big Bang feminised

    Korting op 420shop
    Ok, ik ga proberen ook een verslagje bij te houden met wat pics.

    zoals jullie misschien al weten heb ik wat mistery's en 1 big bang feminised.
    Die Big bang is ietsje eerder begonnen en groeit en bloeit tot nu toe het mooiste...de mistery's doen het verder ook goed hoor

    Ik zal in dit verslagje toch alleen de big bang laten zien..mogelijk op later termijn zal ik nog wat mistery's laten zien...wie weet is iemand in staat om de plantjes te identificeren

    Groeten,

    Stuntman Bart

    #2
    Re: Big Bang feminised

    big bang!

    zijn eerste dagen..deze is na ruim 2 dagen op 27 april.
    [attachment=2:1f29hdqw]big bang 3 dagen 27 april.JPG[/attachment:1f29hdqw]

    Hier na ongeveer anderhalve week
    [attachment=1:1f29hdqw]ruim anderhalve week.JPG[/attachment:1f29hdqw]

    Hier is ie dan na ongeveer 2 en een halve week [attachment=0:1f29hdqw]big bang ongeveer twee en een halve week.JPG[/attachment:1f29hdqw]

    Voor meer foto-s zie volgende post

    groeten

    Stuntman Bart
    Attached Files

    Comment


      #3
      Re: Big Bang feminised

      Nou ik ben benieuwd wat dat wordt! Dit is je eerste kweek, samen met de Mistery's?

      Comment


        #4
        Re: Big Bang feminised

        Yup dit is mijn eerste kweek Sammy...eerlijk te zijn best wel trots want hij gaat best lekker...geen grote problemen zover en natuurlijk ook dankzij jullie wijze advies

        Hier is in ieder geval de foto van een maand...ja je ziet een niet bruikbaren waterkoker op de achtergrond....let er maar niet op, hehe
        [attachment=2:1y5fv77r]big bang 1 maand!.JPG[/attachment:1y5fv77r]

        En hier na ietsje langer als een maand (paar dagen ouder als de vorige foto) vond ik het de tijd om hem over te potten (vandaag 27 mei), hij groeit mooi en snel
        [attachment=1:1y5fv77r]1 maand en overgepot.JPG[/attachment:1y5fv77r][attachment=0:1y5fv77r]1 maand overgepot.JPG[/attachment:1y5fv77r]

        Nu wachten op de volgende foto-s

        Groeten, Stuntman Bart
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: Big Bang feminised

          Yoyo, hier dan toch maar een fototje van mijn mistery's

          De twee vooraan zijn al wat groter, bijna 4 weken (vandaag 27 mei) en bijna rdy om ook overgepot te worden denk ik
          Als je goed kijkt zie je bij beide wat grotere plantjes op de foto bij de beginbladeren de schade waarvan ik denk dat het van de zon is opgelopen....had ik nog vragen over gesteld op forum maar nu lijkt alles goed te gaan.

          De andere mistery's op de achtergrond moeten nog wat groeien


          Groeten,

          Stuntman Bart
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: Big Bang feminised

            Die voorste 2 zijn zeker klaar voor overpotten, eigenlijk een beetje te groot, maar maakt verder niet zo heel veel uit hoor.

            En je hebt ook wel reden om trots te zijn hoor! Gaat zeker goed!

            Die gele blaadjes onderaan heb ik ook, weet noet niet precies waardoor het was gekomen (toen waren die van mij ongeveer net zo groot als die van jou nu) maar ze hebben er niet echt last van volgens mij. Zolang de blaadjes niet compleet afsterven, zal het wel weer goed komen

            Good Luck!

            Comment


              #7
              Re: Big Bang feminised

              he ziet er goed uit
              en wat betreft die onderste gele blaadtjes zou ik er gewoon afhalen

              Comment


                #8
                Re: Big Bang feminised

                Das al een aardig mooie start!
                Succes ermee alvast

                Comment


                  #9
                  Re: Big Bang feminised

                  Hier is een foto van mijn big bang na ong. 6 weken.
                  [attachment=2:2da2f494]big bang ong. 6 weken.JPG[/attachment:2da2f494]
                  [attachment=1:2da2f494]big bang ongev. 6 weken.JPG[/attachment:2da2f494]


                  En hier 1 van mijn mistery's na bijna 5 en een halve week
                  [attachment=0:2da2f494]mistery bijna 5 en halve week.JPG[/attachment:2da2f494]


                  Ps. ik kan in deze periode nog niet zeggen of het een mannetje of vrouwtje is of toch wel? ...ik ben erg oplettend want wil de mannetjes zo snel mogelijk verwijderen...maar ook wat onzeker omdat ik nog nooit dit onderscheid heb gemaakt (1e keer) en dus blijf twijfelen of ik nu wel of niet al iets zie

                  Groeten, Stuntman Bart
                  Attached Files

                  Comment


                    #10
                    Re: Big Bang feminised

                    Midden augustus zal je kunnen zien of het een mannetje of vrouwtje is als je moeder natuur laat doen . Je kan ook binnenkort paar stekken nemen klonen-stekken-maken-t1108.html en die op 12/12 zetten, daarna nog drie a 4weken en je ziet aan de stekken of het man of vrouw is.

                    Grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: Big Bang feminised

                      thx bobo, nice info over dat klonen btw...wil ik zeker wel gaan proberen...maar zit denk ik meer te denken aan mijn volgende kweekje. Dit is mijn eerste keer en al die indrukken die ik opdoe en dingen die ik leer zijn samen al heel wat, hehe

                      maar goed...half augustus das nog 2 maanden, best wel lang. Ik heb maar 20 liter bakken...zal het niet zo zijn dat ze dan toch al ietsje eerder wat laten zien of zo? of werkt het niet op de groeiruimte die ze hebben?

                      Groeten

                      Stuntman Bart

                      Comment


                        #12
                        Re: Big Bang feminised

                        De bloeiverschijnselen komen met de lichturen die korten vanaf dan. Maakt niet uit in welke potmaat ze dan staan. Liefst zo een groot mogelijke pot .

                        Grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: Big Bang feminised

                          ah das mooi dan, thx bobo dat geeft wat meer rust

                          Comment


                            #14
                            Re: Big Bang feminised

                            Amaai die staan der heel schoon bij.
                            Zo mooi symmetrisch en zo groen

                            Succes verder,
                            Grtz
                            Skanna

                            Comment


                              #15
                              Re: Big Bang feminised

                              komt helemaal goed als ik zo die fotokes bekijk
                              ben benieuwd wat dat gaat opleveren

                              Comment

                              Bezig...
                              X