Red dragon
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Red dragon
Ik heb deze al gerookt van in de barneys shop zelf in amsterdam , die was super duuur en suppper hiiiigh , is echt een highe wiet die je higher brengt dan alle andere highe wietjes
MvG Izzz -
Re: Red dragon
inderdaad, 23 % thc is niet mis
, Maar wat mijn aandacht trok is dat deze zeer vroeg bloeit! Ik vind ook echt geen kweekverslag van dit pareltje, ik denk dat ik het ga wagen!
De zomer moet maar wat meewerken
Comment
-
Re: Red dragon
daar zal je zeker geen spijt van krijgen denk ik , ik heb hem gerook en vond het echt zijn geld waard , let op is wel een highertje
niet meteen een couchlocker.
MvG IzzzComment




Comment