Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bos planten onder de grond

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Bos planten onder de grond

    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
    30 Planten onder de grond in een bos kweken is geen hobby kweek volgens mij!!!
    Daar hebben we mods voor om regels uit te leggen. Toch?

    Comment


      #17
      Re: Bos planten onder de grond

      Ieder lid word geacht zich van de regels op de hoogte te stellen en deze ook na te leven, dan hoeven wij niet zoveel uit te leggen. Verder kan ieder lid een ongepaste post melden door op het driehoekje te klikken onder aan het bericht.

      Comment


        #18
        Re: Bos planten onder de grond

        Ik zie nergens in de regels iets staan over het maximale aantal planten?
        als je op die manier 30 planten houd vind ik het nog wel kunnen... Echt veel zal je er nooit aan verdienen, gezien de investering.
        Op die manier is er nog best een discussie te voeren over of het hobby is.
        Als je 10 planten onder een hps zet in een growbox(wat je best vaak ziet hier) vind ik het minder hobby...

        Greetz, Smurf

        Comment


          #19
          Re: Bos planten onder de grond

          Oorspronkelijk geplaatst door Wiet Smurf View Post
          Ik zie nergens in de regels iets staan over het maximale aantal planten?
          Er staat geen maximum op het aantal planten , het is een hobby forum , iedereen weet wel ongeveer wat binnen de perken van hobby blijft.

          MvG IZzzz

          Comment


            #20
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #21

              Comment


                #22
                Re: Bos planten onder de grond

                Die vraag zou je eens aan je vriendin moeten stellen denk ik Boefje : als het goed is ben jij haar hobby en -hell- size does matter hihihi
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #23
                  Re: Bos planten onder de grond

                  Ze zegt het ligt niet aan het formaat, maar aan de uiteindelijk afgelegde afstand

                  Comment


                    #24
                    Re: Bos planten onder de grond

                    Oorspronkelijk geplaatst door Izthewiz13 View Post
                    het is een hobby forum
                    Kun jij mij zeggen waar dat vermeld staat ??



                    Maar om op de vraag van de topic starter terug te komen,......Nee het plan gaat niet werken met een bufget van 1000,- euro
                    Dus zoek gewoon een goede guerilla spot !!

                    Comment


                      #25
                      Re: Bos planten onder de grond

                      Oorspronkelijk geplaatst door grasper
                      Het is geen slecht idee, maar heeft nogal wat aandacht nodig. En om het goed te doen zul je aardig moeten inversteren om er een flinke oogst afte halen. zodat je inverstering binnen een jaar hebt terug verdient.

                      Een jaar of vier geleden hebben wij het ook geprobeerd, vier zeecontainers van 2,5 bij 8 mtr ingegraven en gekoppelt. compleet met afzuiging, beregenings systeem, verlichting, alarm, etc. het probleem met stroom hebben we makkelijk opgelost, we hebben het stroom verbruik verdeeld over acht groepen en deze ieder aangesloten op een ander punt. gewoon aftappen dus! We hebben in de buurt van onze kweekruimte afgetapt van de ov (openbare verlichting), een paar huizen en in een stroomhuisje. Door zo de electra te verdelen werd dat in iedergeval niet opgemerkt. Zoals je begrijpt is het dus zeker noodzakelijk dat je nogal wat verstand hebt van electra, wij hadden bijna voor 5000 euro aan kabels, groepschakelaars en stekkers.

                      We hadden het geluk dat onze plek ver achteraf lag en goed verscholen in de bossen, waar bijna niemand kwam. De intree van onze ruimte hadden we heel mooi verscholen, gewoon een hut bouwen van alles wat je vind in de bossen, een plaat op de bodem en onder deze plaat zat de ingang. We hebbe wel eens gehad dat er zakken chips en blikjes drinken lagen van mensen die daar dan in onze hut hadden gezeten, maar zolang ze op de plaat zaten, viel het niet echt op dat het een luik was.

                      verder hebben we er een keer of 12 kunnen oogsten en gelukkig ook wat aan kunnen verdienen. Het enige probleem was dat we met 6 man waren en dat is waarschijnlijk het grootste probleem, het is moeilijk om er niet over te praten met andere. En zo is onze plek ook veraden. gelukkig was er op het moment van de ontruiming niemand aanwezig en is alleen onze locatie veraden en niet onze namen.

                      al met al een leuke ervaring maar dat was dus once in a life time.

                      suc6
                      en tips / adviezen kun je altijd krijgen
                      Hehe, wat een bizar verhaal joh! Wel kick bedacht maar wel zwaar crimineel natuurlijk. Als je naam erbij verteld was had je denk ik wel een major problem gehad. Wel kick dat er dan ook gewoon jeugd zat met chips en drinken maar nooit wat gevonden had. Misschien vonden ze het er wel lekker zoetig ruiken. Alleen... hoe graaf je vier containers in?! En hoe liepen die draden dan naar die aftappunten? Die moeten toch ergens omhoog komen en gezien worden?

                      @ BigStickSmoke: als ik jou was zou ik die bosput inderdaad lekker laten zitten. Veel te risicovol en kostbaar om 'zomaar' ergens in een bos achter te laten!

                      Comment


                        #26
                        Re: Bos planten onder de grond

                        Ik zou ze gewoon in het bos zetten kost je heel weinig geld en het doet het ook gewoon waarom al die moeite.
                        Zelf ga ik geen plekken vertellen maar je hebt er meer dan genoeg.
                        In het het begin van vorige zomer had ik geen plek voor 2 planten dus die hebben de eerste weken in het bos door gebracht en dat deed het prima.
                        Om de dag ging er iemand water geven de planten deden het gewoon, niet super maar ze deden het wel.
                        Als jij om meedere plekken een paar planten neerzet is toch veel slimmer.

                        Op accu's hahaha ik denk zelf ook vaak na over dit soort dingen maarja beter zet je er een paar in je tuin

                        Comment


                          #27
                          Re: Bos planten onder de grond

                          lolz al die aandacht voor een droom

                          Bij een ruim budget denk ik meer aan +10.000euro, je groep alleen al gaat al +1000euro kosten. Al es gecheckt voor een groep die 24/24 kan draaien.
                          Leuk gedacht, makkelijk uitwerkbaar maar een veeeeeeeeeeeeeel groter budget nodig
                          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                          A. The cop!

                          Comment


                            #28
                            Re: Bos planten onder de grond

                            Oorspronkelijk geplaatst door MMH View Post
                            Kun jij mij zeggen waar dat vermeld staat ?? JA --> http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ing#faq_regels :
                            Allereerst een belangrijke mededeling:
                            Dit forum is speciaal bestemd voor hobby- en medicinaal kwekers,

                            Kweekvragen en verslagen die duiden op een groter kweekvolume dan logischerwijs voor eigen gebruik kan zijn zijn niet gewenst,
                            Hou daar a.u.b. rekening mee voor je gaat posten.

                            Meld je aan om toegang te krijgen tot de rest van het forum.
                            Vul je geboorte datum in, de minimum leeftijd om aan te melden is 18 jaar!
                            Accepteer de voorwaarden, daarna word er een bevestiging-email naar je toegestuurd. Zodra jou account hebt bevestigd kan je gebruik maken van het forum.




                            er wordt verwacht dat elk lid de forumregels leest, kent en respecteert!!



                            Maar om op de vraag van de topic starter terug te komen,......Nee het plan gaat niet werken met een bufget van 1000,- euro
                            Dus zoek gewoon een goede guerilla spot !!
                            Om hier effe verder op in te gaan ik las hier ook ergens dat het aantal planten niet bepaald of je hobby of commercieel kweekt. Hier werd de vergelijking gemaakt met een verzamelaar, toon me es een verzamelaar die 1000 idntieke stuks verzamelt, een verzamelaar verzamelt een collectie.

                            Ik heb hier nog niemand zien afkomen met een topic met 100 verschillende soorten die hij houdt om te verzamelen!! Anders big respect maar 100/10000 klonen is en blijft commercieel kweken je kan die zelf niet roken en de fun is er zekers en vast ook af. Dat is een full time job en een job is naar men gedacht geen hobby!!


                            Greetz,
                            SF
                            Last edited by Smoking Fifi; 8 April 2010, 06:13.
                            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                            A. The cop!

                            Comment

                            Bezig...
                            X