Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaring met Hawaiian Snow?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ervaring met Hawaiian Snow?

Korting op 420shop
    Hallo,

Ik wil in mijn kas hawaiian snow gaan kweken(5 plantjes) De kas is 3 meter lang, 1,60 breed, en 2,20 hoog,

Weet iemand of dat makkelijk kan in die kas en of het een makkelijke plant is om te kweken.

Ik heb vorig jaar super lemon haze proberen te kweken, maar begon veelste laat met zaaien, dus had ik maar een handjevol oogst..

Ik vroeg me af of iemand ervaring had met hawaiian snow en me wat kan vertellen over de lengte,breedte en opbrengst van de plant.

En als laatste,

Wanneer kan ik het best beginnen met zaaien?
    In de kas word het rond de 35-40 graden als de zon erop staat.

Alvast bedankt

Re: Ervaring met Hawaiian Snow?

De kast is qua grootte prima geschikt om in te kweken. De temperatuur is wel vrij hoog, die zou je toch met 10° naar omlaag moeten krijgen.

Haze's bloeien lang dus zal je zeker de vochtigheid moeten in de gaten houden (ik denk niet dat je daar een oplossing voor kan vinden aangezien het buiten is) dus moet je je ogen goed openhouden voor toprot. Wat je wel kan doen is wat men noemt 'VERDUISTEREN'. Het houdt in dat je zelf je planten in een 12/12 cyclus gaat brengen door ze af te dekken van het zonlicht. Zo zijn ze vroeger klaar dan wanneer je dat niet zou doen.

Zaaien kan je eigenlijk al doen als je binnen mogelijkheden hebt tot voorgroeien. Zoniet dan wacht je daar best mee tot na 5mei of Ijsheiligen (iets in die aard) anders kan het nog te koud zijn. Hazes kunnen nogal in de hoogte schieten dus het is misschien geen slecht idee om te toppen, dat moet de tijd dan maar uitwijzen.

Greetzzz

Jona

Comment

Re: Ervaring met Hawaiian Snow?

:O ga dit jaar voor super lemon haze maar over hawaiin snow weet ik vrij weinig lijkt me wel een goeie plant op greenhouse te zien

Comment

Bezig...
      X