Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Busted!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Busted!

    Korting op 420shop
    het kwam opeens in mij op,
    wat als je je plantjes bent aan het verzorgen, beetj toppen, water geven
    en opeens staat een andere gast naast je.

    effe een speelgoed geweer tegen zijn neus duwen? xD

    #2
    Re: Busted!

    tja dan heb je een probleem en je plaats nie goed onontdekt gehouden

    Comment


      #3
      Re: Busted!

      Tsja, als je denkt dat dat werkt ... als 'n spot ontdekt is is het helaas pindakaas. Daarom is guerilla ook uitsluitend succesvol te doen als je meerdere lokaties hebt... it's a numbers game
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Busted!

        Als ze nog niet klaar zouden zijn dan haalde ik ze uit de grond.
        Ergens anders proberen te planten , mochten ze het niet redden pech.

        Comment


          #5
          Re: Busted!

          dan haal je ze uit de grond terwijl die kerel naast je staat? niet logisch dnek ik xd

          Comment


            #6
            Re: Busted!

            Nee wat wou je gaan doen met een klappertjespistool dan?
            Wou je dan je planten laten staan? , volgende dag terugkomen en je planten pleitte.
            Das ook niet erg logisch
            Ik trek ze er liever uit , ik niet hij ook niet.

            Comment


              #7
              Re: Busted!

              Als die vreemde gast naast je een pet op heeft: Je was gewoon aan het wandelen, verdwaald, zag een zielig vogeltje en je zag dit tafreeltje. Je bent een fan, dus je bent het misschien een beetje gaan verzorgen, of je wilde het even echt goed bekijken. MAARRRRRRR het is NIET van jou. Never. Elke vreemde kan een wout zijn, dus het is helemaal nooit van jou ! Als ze zeggen dat ze het willen stelen, is het nogh steeds niet van jou (steel hooguit mee). HOUDT JE ALTIJD VAN DE DOMME !!
              Spannend is dat ff wel dan, maar als we daar niet van hielden kweekten we toch brandnetels?. Maar ga er vanuit dat niet al je plekjes ontdekt worden (altijd meerdere plekjes nemen i.p.v. 1 grote = risicospreiding. En het allerbelangrijkste: Geniet van elk kweekje.
              .

              Comment

              Bezig...
              X