Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla beginnen???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerilla beginnen???

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ben van plan om ongeveer 10 planten op een plek in het bos te kweken, nu was mijn vraag. Hoe kan ik dat het beste aanpakken. Ik heb al een plek langs een soort sloot gevonden. Moet ik gewoon potgrond neerleggen.

    En kan ik gewoon de zaadjes binnen laten ontkiemen en dan in een potje voor het raamkozijn tot 20cm ofzo laten groeien en dan buiten in de volle potgrond stoppen.

    Ik neem deze zaden: http://azarius.nl/seedshop/nirvana_o..._girl_nirvana/


    gr. jerry

    #2
    Re: Guerilla beginnen???

    (Volgens mij) zou je beter kuilen graven van ongeveer 50breed en 50 a 100 cm diep,
    je gooit de aarde die je eruit hebt gehaald weg of leg het aan de kanten.
    je gooit in elke kuil wat potgrond gemengd met bosgrond of gewoon helemaal potgrond met eventuele
    toevoeging van hydrokorrels (maar dan ben je ze wel kwijt na de oogst).
    neem een potje van ongeveer een liter/ O.5 liter en plant ze daar voor de eerste 2 weken in.
    rond je planten plaats je beter gaas of bouw je een klein hekje.

    Ivm met het soortje, je moet rekening houden een Indica / Sativa mix word GROOOT.
    zoals je op dat fototje ziet op die site gok ik dat het nog geen juni was. dus ongeveer 2 maand groeitijd.
    THC 5-10 is niet aardig veel voor THCgehalte,
    de oogsttijd is perfect op timing als je dat lukt, midden tot eind september. (minder kans op toprot)
    8 weken bloeitijd is normaal en de moeilijkheidsgraad is ook makkelijk dus het moet je gewoon lukken.
    veel suc6,

    misschien plant je ook 1 zaadje van die bij jou op het terras om hem iets beter te leren kennen ,
    klinkt dwaas maar dan weet je wanneer ze in bloei gaan en wanneer je ze moet toppen...

    Grtz

    Comment

    Bezig...
    X