Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke plant? 2#

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke plant? 2#

    Korting op 420shop
    hallo!

    zo dit is een van me eerste posts.

    ik wil buiten wat guerrilla plantjes zetten (eerste keer), en ik heb al wat locaties gevonden. Nu heb ik al heel wat onderzocht, dus ik heb al pittig wat kennis nu over wat ik moet doen. het probleem is nu dat er zoveel soorten zijn, dat het voelt alsof ik erdoor word doodgeslagen dus daarom wil ik wat hulp van jullie

    eigenschappen:
    - lage planten, dat moet wel voor de locaties die ik gevonden heb, nu heb ik al gelezen dat auto flowers meestal laag zijn (?). Nu heb ik ook wat gelezen over lowryders, maar hoe die buiten zonder hulp groeien etc (?)
    - weinig tot geen onderhoud, omdat het guerrilla is wil ik amper aandacht geven aan de plantjes, daarom zat ik ook te denken aan autoflowers.
    - weinig geur, de plantjes moeten niet teveel geuren.
    - oogst, de oogst hoeft in principe niet zo heel hoog te zijn, als de zaden maar niet te duur zijn vergeleken met de oogst etc.

    het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als jullie ook een plaats konden aangeven waar ik de zaden moet kopen


    Last edited by hallohallo; 16 March 2010, 16:53.

    #2
    Re: Welke plant? 2#

    Okay eerst en vooral, GEURILLA niet GUARILLA.
    lowryders hebben wel wat verzorging nodig denk ik want ander onkruid zou kunnen groter groeien dan de lowryders.
    sterke geur, hangt af van je plaats, hoever ligt je spot van de opebare weg of bosweg?
    de prijs, dus lage prijs tov de oogst.
    en je zoekt een zaadbank, jongen zaadbanken genoeg...

    kijk eens via Boboseeds, Azarius, Greenhouse, Alien seedshop, .Sensi Seeds, enz
    Last edited by Ready Set Grow; 16 March 2010, 16:41.

    Comment


      #3
      Re: Welke plant? 2#

      nouja guerrilla,
      maare voor mijn plaatsen verwacht ik niet echt dat het onkruid erg hoog zou groeien, al heb ik geen benul hoe lang lowryders worden, ongeveer 1 meter? want door aim ik iig voor.
      de verzorging misschien 1 of 2 keer bezoeken tussen het planten en oogsten.
      de plaatsen zijn wel ver weg van wegen maar niet van water, en in de zomer zouden er nog wel eens boten kunnen langsvaren.
      maare lowryders behalve het weghalen van hoogonkruid nog veel aandacht nodig?

      en ik zal nu nog ff die zaadbanken doorspitten, danku ^^

      Comment


        #4
        Re: Welke plant? 2#

        Verzorging zoals toppen / fimmen en water geven is ook nog belangrijk als het een periode droog is.
        je zult veel kans hebben dat ze gepakt / geoogst worden door een ander want als het bijna oogst tijd is moet je meerdere keren bezoeken hoor.

        Comment


          #5
          Re: Welke plant? 2#

          hmm Okay,

          en ja ik begrijp dat het uiteraard grote risico's met zich mee brengt, daardoor zullen het ook wel meerdere locaties worden. ik ga er iig van uit dat er wel wat weg gekaapt word.

          maar heb je nog wat aanraders?

          Comment


            #6
            Re: Welke plant? 2#

            Purple doet t buiten heel goed.. en is opzich ook wel redelijk lekker buitewietje, alleen deze worden wel groot.
            Maar als je ze gaat toppen, zou je ze kleiner kunnen houden. Opbrengst is ook best wel hoog van deze planten.
            Anders zou ik een Skunk nemen als je geen purple wil.

            Comment


              #7
              Re: Welke plant? 2#

              ik zou autoflowers nemen omdat die klein blijven of Lowryder, kan je hier op het forum wel vinden..

              Comment


                #8
                Re: Welke plant? 2#

                Autoflowertjes is zeker de beste keuze lijkt mij. Klein en onopvallen, en (belangrijk) klaar voor de meeste rippers bewust op pad gaan. Half mei er in, eind july er uit. Kippenmest in een kuiltje mengen, zaadje de grond in, slakkenkorrels er ruim omheen. en afwachten, misschien wat onkruid wegtrekken na een week of 2. Als de plek vochtig genoeg is hoef je er verder weinig aan te doen. Als je groter mag worden misschien wat NDB's zoeken op ruilsites.
                Veel plezier er mee...
                .

                Comment

                Bezig...
                X