Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnen planten naar buiten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Binnen planten naar buiten?

    Korting op 420shop
    heey

    Ik heb in mijn (micro) kweekkast 5 White Widow planten van 1 maand oud staan, nou moeten er 3 weg want ik wil er niet te veel maar wel een nieuw kweekje starten.
    Een bekende wilde ze wel overnemen en ze dan in de tuin zetten, dat moet dan volgende week gebeuren. Nou wilde ik weten of je binnenplanten zo makkelijk naar buiten kan halen, ik weet dat het niet echt meezit met de soort en ik denk ook niet echt met het jaargetijde, maar ik kan het ook niet anders maken dan het is...
    heb gekeken naar weersverwachting, gaat niet vriezen...

    Dus mijn vraag is eigenlijk, gaan de plantjes het overleven?

    Greetz, Smurf

    #2
    Re: Binnen planten naar buiten?

    ge zou kunnen dat ze overleven maar momenteel met deze temperaturen zal er niet erg veel groei zijn...

    Comment


      #3
      Re: Binnen planten naar buiten?

      Ok, thnx voor de reactie, van die groei maakt niet zoveel uit, dat komt later nog wel...

      Greetz Smurf

      Comment


        #4
        Re: Binnen planten naar buiten?

        kan perfect, ( binnen planten opgroeien en buiten afbloeien)
        veel buitenkwekers zijn nu al binnen bezig hun plantjes aan het voorgroeien en te sexen om ze dan op gepaste tijd buiten te zetten maar jammer genoeg is het nog te vroeg om ze al buiten te zetten
        ie heeft vast wel een vensterbank waar ze nog kunnen blijven tot eind april ( desnoods half april )
        Ganja is my medication , ganja is my cure ;
        smoking marihuana for sure !!!

        Comment


          #5
          Re: Binnen planten naar buiten?

          Ik denk dat ze wel in bloei zullen gaan dan, als we tenminste geen erge nachtvorst krijgen. misschien 's nachts afdekken met vlies, of een petroleumkacheltje erbij zetten. Ben benieuwd of het je gaat lukken... succes..
          .

          Comment


            #6
            Re: Binnen planten naar buiten?

            Ok, ik hoop dat ze nog even binnen kunnen staan, weet niet zeker i.v.m. (voor sommigen) ondraaglijke stank.
            verder heeft ie al vaker wietplantjes laten groeien buiten dus denk dat t wel goedkomt.

            Comment

            Bezig...
            X