Een aantal vragen omtrent mijn plantjes.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • razor151987
    Stoner
    Member
    • Apr 2010
    • 24

    #1

    Een aantal vragen omtrent mijn plantjes.

    Korting op 420shop
    Top dat dit forum bestaat, daar kan ik zeker niet over liegen. Alleen zit ik met een aantal vragen die ik niet zo snel kon terugvinden.... Komen ze:

    - Ik heb 10 liter water gemengd met 2,5 milliliter sporenmix van BN.... Kan ik dit over de bladeren spuiten en heeft het veel nut tijdens de groei van buiten meisjes?

    - Kan je sporenmix vergelijken met WortelStimu?

    - Wanneer kan ik toppen Fimmen of dieven? En wat is t beste voor de breedte?

    - Is de onderstaande foto correct uitgevoerd? (het opbinden van de bladeren) of kan ik dit beter zijn vrije loop laten begaan?

    - Weet iemand de soort?



    Groeteeeen
    Last edited by razor151987; 1 April 2010, 21:36.
  • HJM
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 3714

    #2
    Re: Een aantal vragen omtrent mijn plantjes.

    Vr. 1 = ja, met een drup Dreft.
    Vr. 2 = nee
    Vr. 3 = hangt van het ras af, niet voor de 4e internode
    Vr. 4 = geen flauw idee, ik zie alleen een bos stokken
    Vr. 5 = natuurlijk, Ierdbeere, staat op het potje

    Grtz. HJM
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment

    • Buizerd
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 1161

      #3
      Re: Een aantal vragen omtrent mijn plantjes.

      Oorspronkelijk geplaatst door HJM
      Vr. 4 = geen flauw idee, ik zie alleen een bos stokken
      Vr. 5 = natuurlijk, Ierdbeere, staat op het potje

      Grtz. HJM

      Comment

      • MMH
        Advanced Stoner
        Member
        • Mar 2010
        • 57

        #4
        Re: Een aantal vragen omtrent mijn plantjes.

        En meerdere keren toppen, is het beste voor de breedte

        Comment

        Bezig...