Autoflower vraagje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ready Set Grow
    Retired
    • Jan 2010
    • 796

    #1

    Autoflower vraagje

    Korting op 420shop
    Misschien een dwaze vraag maar heeft iemand een gedacht wanneer ik het best een lowryder #2 kan zaaien om buiten te gaan zetten? Zonder lampen.
    Grtz
  • z1000
    Senior Stoner
    Member
    • Sep 2009
    • 45

    #2
    Re: Autoflower vraagje

    De periode dat je de meeste lichturen buiten hebt.
    Een lowrider doet er van zaad tot oost 10 weken over dacht ik. Dus zou 5 weken voor de langste dag gaan zitten.

    Comment

    • barts
      Son of the Bong
      • Oct 2009
      • 409

      #3
      Re: Autoflower vraagje

      Oorspronkelijk geplaatst door z1000
      De periode dat je de meeste lichturen buiten hebt.
      Een lowrider doet er van zaad tot oost 10 weken over dacht ik. Dus zou 5 weken voor de langste dag gaan zitten.
      Daar ben ik het niet mee eens. Een lowryder doet het op 12/12 net goed als op 18/6. Ben dus ook van mening dat die buiten kan wanneer je wilt, mits de temp. goed is.
      Bij mij staan ze 's avonds binnen op de vensterbank en overdag mits de zon schijnt en temp. boven 10graden is buiten.
      Met lowryders kun je 3 rondes draaien buiten dus 3x oogsten 3x zaaien

      Comment

      • Amili
        Son of the Bong
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2010
        • 418

        #4
        Re: Autoflower vraagje

        aight,

        Bedankt bartz... ik vroeg me zo iets al af...
        Want ga deze week ook beginnen met me ww.
        Eerste kweek
        Maar wou daarna ook ene auto flower plant uitproberen.
        ik dacht zelf ook dat 12/12 genoeg moest zijn maar ben daar nu dus zeker van

        Thank you

        Comment

        • Ready Set Grow
          Retired
          • Jan 2010
          • 796

          #5
          Re: Autoflower vraagje

          Oorspronkelijk geplaatst door barts
          Daar ben ik het niet mee eens. Een lowryder doet het op 12/12 net goed als op 18/6. Ben dus ook van mening dat die buiten kan wanneer je wilt, mits de temp. goed is.
          Bij mij staan ze 's avonds binnen op de vensterbank en overdag mits de zon schijnt en temp. boven 10graden is buiten.
          Met lowryders kun je 3 rondes draaien buiten dus 3x oogsten 3x zaaien
          Ik heb maar 1 zaadje dusja, 3 x oogsten zit er voor mij niet in...

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: Autoflower vraagje

            Heb je ook geen andere zaden Ready ? van normale plant?

            Groetjes Belladonna

            P.s als je mijn in pm jou adres doe zal ik je zaden sturen wel voor waarde dat je hier een mooi verslag maakt
            van je buiten kweekje.
            Last edited by belladonna; 14 April 2010, 09:28. Reden: Kadootje van bella
            God was never on your side..

            Comment

            • Ready Set Grow
              Retired
              • Jan 2010
              • 796

              #7
              Re: Autoflower vraagje

              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
              Heb je ook geen andere zaden Ready ? van normale plant?

              Groetjes Belladonna

              P.s als je mijn in pm jou adres doe zal ik je zaden sturen wel voor waarde dat je hier een mooi verslag maakt
              van je buiten kweekje.
              Jawel hoor, heb 2*HH , 1LR#2 en 10 Testzaden ^^

              Comment

              • angel777
                Cronic Grower
                • Mar 2010
                • 3409

                #8
                Re: Autoflower vraagje

                zaaien en niet opsparen
                daar is zaad niet voor bedoeld
                zaad wil groeien en jouw mooie dikke toppen bezorgen

                en je kunt ze nu al gerust zaaien wat autoflowers betreft
                ik heb ze al ruim 2 weken buiten staan dus moet het bij jouw ook kunnen

                grtz angel777
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment

                • Ready Set Grow
                  Retired
                  • Jan 2010
                  • 796

                  #9
                  Re: Autoflower vraagje

                  Oorspronkelijk geplaatst door angel777
                  zaaien en niet opsparen
                  daar is zaad niet voor bedoeld
                  zaad wil groeien en jouw mooie dikke toppen bezorgen

                  en je kunt ze nu al gerust zaaien wat autoflowers betreft
                  ik heb ze al ruim 2 weken buiten staan dus moet het bij jouw ook kunnen

                  grtz angel777
                  Okay Thanks
                  maar mijn terras mag niet te vol in ene keer staan. dus heb nu nog een Hollands Hope
                  in de grond gestoken dus die autoflower (LR#2), HH , Aurora Indica zal voor mei zijn want dan
                  plant ik de plantjes die nu op de vensterbank staan buiten op mijn Geurilla spots.

                  Maar ik heb nog een vraagje naar iedereen gericht.
                  Als je je Lowryder oogst en je laat het stammetje gewoon staan zal die terug gaan groei?

                  Comment

                  • Smoking Fifi
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2009
                    • 1362

                    #10
                    Re: Autoflower vraagje

                    Oorspronkelijk geplaatst door barts
                    Daar ben ik het niet mee eens. Een lowryder doet het op 12/12 net goed als op 18/6. Ben dus ook van mening dat die buiten kan wanneer je wilt, mits de temp. goed is.
                    Bij mij staan ze 's avonds binnen op de vensterbank en overdag mits de zon schijnt en temp. boven 10graden is buiten.
                    Met lowryders kun je 3 rondes draaien buiten dus 3x oogsten 3x zaaien
                    Heb je al es een gelijke kweek gedaan lr op 12/12 en 18/6, kan je verzekeren dat er dag en nacht verschil zit in opbrengst en kwaliteit
                    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                    A. The cop!

                    Comment

                    • angel777
                      Cronic Grower
                      • Mar 2010
                      • 3409

                      #11
                      Re: Autoflower vraagje

                      de vraag ging niet over de kwaliteit en opbrengst
                      de vraag ging over of het mogelijk was nu al buiten te zaaien.

                      er zal idd verschil inzitten
                      maar dat verschil is maar minimaal
                      en ja, ik heb wel vaker autoflowers onder 12/12 laten bloeien samen met gewone soortjes

                      grtz angel777
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment

                      • barts
                        Son of the Bong
                        • Oct 2009
                        • 409

                        #12
                        Re: Autoflower vraagje

                        Oorspronkelijk geplaatst door Ready Set Grow
                        Okay Thanks
                        maar mijn terras mag niet te vol in ene keer staan. dus heb nu nog een Hollands Hope
                        in de grond gestoken dus die autoflower (LR#2), HH , Aurora Indica zal voor mei zijn want dan
                        plant ik de plantjes die nu op de vensterbank staan buiten op mijn Geurilla spots.

                        Maar ik heb nog een vraagje naar iedereen gericht.
                        Als je je Lowryder oogst en je laat het stammetje gewoon staan zal die terug gaan groei?
                        Daar gaat niets meer uit groeien, je kan er namelijk ook geen stekjes van maken dit omdat het een autoflower is.

                        Comment

                        Bezig...