nog een paar vragen ter voorbereiding

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Amili
    Son of the Bong
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 418

    #1

    nog een paar vragen ter voorbereiding

    Korting op 420shop
    hallo medekwekers

    Ik ga morgen van start met mijn eerste kweek.
    Had hier nog een paar vraagjes over...
    Ik wil mijn plantjes( ww) eerst voor laten groeien binnen omdat het klimaat buiten nog niet zo fantastisch is. Hierna wil ik ze in de kas stoppen, en later wil ik ze in de kas in bloei zetten. Als ze dan eenmaal in bloei zijn en beetje stevig staan, wil ik ze in de volle grond zetten.

    Hoelang zal ik ze ongeveer binnen houden?
    Als ze in de kas zijn wil ik ze alleen groei middel geven, omdat ze in de volle grond geen voeding nodig hebben?toch?

    Ik geef mijn planten sws regenwater. ook als ze binnen staan. raden jullie me aan om me plant in de vollegrond nog bloei voeding te geven?

    Verder had iemand mij verteld dat ik me planten ook kon verduisteren dmv van kuipen? hoe doe ik dat en wat is dit?

    Ik ga zeker een verslag maken hiervan en dat begint morgen(als het goed is)

    Alvast bedankt
  • sjorskunk
    Retired
    • Apr 2010
    • 53

    #2
    Re: nog een paar vragen ter voorbereiding

    ik zou ze meteen in de volle grond zetten dan heb je meer grammetjes.

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #3
      Re: nog een paar vragen ter voorbereiding

      Verpotten in de bloeiperiode is niet wenselijk, dus kiezen: in de kas of in de volle grond.
      Voorgroeien in de kas en dan in een voorbereide volle grond zetten. Ff inlezen over hoe en wat te doen bij de voorbereiding.

      Comment

      • Amili
        Son of the Bong
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2010
        • 418

        #4
        Re: nog een paar vragen ter voorbereiding

        @ vale . oke dan zal ik hem dus voorlaten groeien in de kas.

        Comment

        Bezig...