Vraag over een zaadje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • KnetterLeip
    Banned
    • May 2008
    • 75

    #31
    Re: Vraag over een zaadje

    Bedankt.
    Is wormenmest verkrijgbaar bij elk tuincentrum?
    En ik heb vandaag weer nieuwe zaadjes gehad, deze keer stop ik hem meteen in de aarde, klinkt misschien dom, maar hoe moet ik hem er dan in doen, aan welke kant?

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #32
      Re: Vraag over een zaadje

      Oorspronkelijk geplaatst door KnetterLeip
      Bedankt.Is wormenmest verkrijgbaar bij elk tuincentrum?
      Ben je nog nooit in een tuin centrum geweest dan, daar hebben ze tuin materiaal, dus zal je daar wellicht wormenmest vinden.

      Je kan ook op natuurlijke manier composteren post10258.html#p10258.

      hoe bedoel je met welke kant ? Je maakt gewoon een zaadlengte diep een putje 0.5 tot 1 cm max diep en leg je zaad erin en bedek dit weer.

      Grtz

      Comment

      • KnetterLeip
        Banned
        • May 2008
        • 75

        #33
        Re: Vraag over een zaadje

        Ja hoe leg je dat zaadje erin?
        Welke kant onder of boven.

        Comment

        • bobo
          Cronic Grower
          • Oct 2007
          • 3103

          #34
          Re: Vraag over een zaadje

          Maakt echt niet uit hoe je het zaadje erin plant, de wortel groeit altijd naar beneden en het kiemplantje groeit naar het licht toe, zoals elke reguliere zaadplant.

          Grtz

          Comment

          • KnetterLeip
            Banned
            • May 2008
            • 75

            #35
            Re: Vraag over een zaadje

            Ik heb ze geplant en ze zagen er echt superslecht uit, heel erg lichtbruin en niet mooi rond, of zegt dit niks?

            Comment

            • bobo
              Cronic Grower
              • Oct 2007
              • 3103

              #36
              Re: Vraag over een zaadje

              We zullen met je afawachten of het goede zaden waren. Als je alles goed gedaan hebt, zal je weldra een paar mooie zaailingen hebben. Nog een klein beetje geduld.

              Grtz

              Comment

              • KnetterLeip
                Banned
                • May 2008
                • 75

                #37
                Re: Vraag over een zaadje

                Het enige wat ik heb gedaan is een paar kleine potjes gepakt, potgrond erin, zaadje erin en wat water erbij.

                Comment

                • KnetterLeip
                  Banned
                  • May 2008
                  • 75

                  #38
                  Re: Vraag over een zaadje

                  Ja hoor, ik heb 2,5 dag al een zaailing boven de grond en wat later op de dag nog eentje!
                  Blijkbaar toch niet zulke slechte zaadjes.
                  Binnenkort zal ik misschien een kweekverslag maken met foto's.

                  Comment

                  • Robba
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 809

                    #39
                    Re: Vraag over een zaadje

                    Niet misschien gewoon doen man

                    Grtz.

                    Comment

                    • KnetterLeip
                      Banned
                      • May 2008
                      • 75

                      #40
                      Re: Vraag over een zaadje

                      Oké, als ik de oplader van de camera kan vinden

                      Comment

                      • Buizerd
                        Advanced Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2008
                        • 1161

                        #41
                        Re: Vraag over een zaadje

                        Wormenmest vind ik echt super!
                        Helaas hebben ze het hier niet bij elk tuincentrum, maar elke growshop heeft het!

                        Comment

                        • KnetterLeip
                          Banned
                          • May 2008
                          • 75

                          #42
                          Re: Vraag over een zaadje

                          Ja, maar ik woon in een zeg maar half dorp/half stad, hier hebben ze geen growshops.
                          Ik ben trouwens begonnen aan een kweekverslag, neem maar een kijkje hier:
                          http://jointjedraaien.nl/wietforum/m...eek-t1243.html

                          Comment

                          Bezig...