Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KC-Brains DD Buitenkweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    KC-Brains DD Buitenkweekje

    Korting op 420shop
    tyoo ff kleine update,,

    ik heb nu een week geleden ongeveer verteld dat mijn plantjes net boven de grond kwamen,
    ze zijn inmiddels alweer een stukje groter,. of ze heel hard groeien of te langzaam weet ik niet maar wat denken jullie?
    deze 4 heb ik binnen staan tot nu toe, gaan binnekort naar buiten, en 5 andere heb ik al buiten heb ik geen fotos van maar ze zijn net iets kleiner,
    maar wel een dikkere steel en iets groter blad al,
    iemand nog tips van voeding en dergelijke dat dacht ik zelf namelijk pas wat later te doen weet alleen niet precies waneer te beginnen,

    Ciaoooo

    Afb124..jpg Afb125..jpg
    Last edited by Diesel; 16 April 2010, 16:52.

    #2
    Re: KC-Brains DD Buitenkweekje

    Veel succes zien er goed uit. toi toi toi.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: KC-Brains DD Buitenkweekje

      tyoo dankjewel toevallig nog tips ofzo heb al 4 jaar achter elkaar planten maar eigelijk altijd gewoon in potgrond grote pot water en meer niet, ja verzorging van dode en gele bladeren verwijderen en dergelijke maar geen voeding en dat soort dingen, tot nu toe altijd wel mooie planten gehad maar gevoel dat meer kon zijn,
      gr

      Comment


        #4
        Re: KC-Brains DD Buitenkweekje

        Voeding is er genoeg te koop bij een growschop. Je kunt er van alles voor krijgen, maar zolang de planten geen tekenen vertonen van een voedings tekort zou ik er niet te veel aan doen. Voor extra grote en volle toppen is een TERRA BLOOM zeer geschikt, ik gebruik deze al jaren en heb vorig jaar 2 Hollands Hope planten genomen om te vergelijken, de ene niet en de andere de voorgeschreven terra bloom, het verschil was duidelijk te zien en te proeven. de wiet van de plant met was veel zoeter en ik haalde er bijna 900 gram vanaf terwijl de andere plant maar net 450 gram had.

        Veel succes

        GRASper

        Comment


          #5
          Re: KC-Brains DD Buitenkweekje

          hey grasper hartstikke bedankt voor je tip van terra bloem, heb 9 planten staan ga er zeker bij een paar proberen, en vanaf waneer raad jij aan deze voeding te geven dan? thx voor reactie

          leuterssss

          Comment


            #6
            Re: KC-Brains DD Buitenkweekje

            Volgens het voedingschema kun je deze voeding gebruiken vanaf he moment dat je plantjes boven komen tot 2 weken voordat ze in de bloeifase gaan. Dit houd ik ook aan, alleen verdubbel ik de hoeveelheid die op de verpakking staat. Mijn planten staan in de volle grond, dus niet alle voeding gaat naar de planten.

            Voor de bloeifase ga ik canna terra flores gebruiken, dit is een speciale bloeistimulator van canna voor het kweken op aarde.

            succes GRASper

            Comment

            Bezig...
            X