In een bos.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LCDScherm
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2010
    • 27

    #1

    In een bos.

    Korting op 420shop
    Ik leep net met m'n maat in een bos waar we opeens 'n stuk van het pad af allemaal kleine holen met bomboestokken eringestoken vonden.
    Ook zagen we een zak grond, een emmer water en slakkenverdelger staan, en de holen lagen vol met slakkenhuisjes.

    Dus wij vroegen ons af; zouden er misschien wietplanten hebben gestaan?
  • Buizerd
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 1161

    #2
    Re: In een bos.

    Alles laten liggen en van de zomer 10% vindersloon opeisen.

    Comment

    • LCDScherm
      Senior Stoner
      Member
      • Mar 2010
      • 27

      #3
      Re: In een bos.

      10%? Ik ga akkoord met 50%

      Comment

      • Buizerd
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 1161

        #4
        Re: In een bos.

        Leven en laten leven he..

        Comment

        Bezig...