1ste kweek met onbekend zaad, gaat niet helemaal lekker.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Amneeshigh
    Retired
    • Apr 2010
    • 1145

    #16
    Re: 1ste kweek met onbekend zaad, gaat niet helemaal lekker.

    Ze gaan mooi toch na een slecht start zou niet kunnen zeggen wat het is dat is nog even afwachten .


    Greetzz GG

    Comment

    • Abel
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2010
      • 834

      #17
      Re: 1ste kweek met onbekend zaad, gaat niet helemaal lekker.

      Ze hebben in het begin teveel voeding gehadt
      plant is nu aan herstellen ,kom helemaal goed

      Comment

      • Optical33
        Senior Stoner
        Member
        • Mar 2010
        • 42

        #18
        Re: 1ste kweek met onbekend zaad, gaat niet helemaal lekker.

        Kan iemand mij misschien vertellen wat dit is? dat rood bruine in het begin van de jongste blaadjes ? het zit ook op de puntjes van de bladeren.
        Hoop dat iemand het weet want dan kan ik snel ingrijpen.


        Afbeelding 035.jpg

        Thanks!
        Last edited by Optical33; 12 May 2010, 19:16.

        Comment

        • Smoking Fifi
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2009
          • 1362

          #19
          Re: 1ste kweek met onbekend zaad, gaat niet helemaal lekker.

          kerel zet die foto's es in een ander formaat ge ziet er niks van zo
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment

          • Optical33
            Senior Stoner
            Member
            • Mar 2010
            • 42

            #20
            Re: 1ste kweek met onbekend zaad, gaat niet helemaal lekker.

            Zie je er niets van ? groot zat, dacht ik zo.

            aangepast inmiddels.
            Last edited by Optical33; 12 May 2010, 19:16.

            Comment

            Bezig...