Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer nog beginnen en veel vragen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste keer nog beginnen en veel vragen.

    Korting op 420shop
    Ik wil voor de eerste keer gaan kweken in openbaar terrein, dit doe ik omdat mijn ouders er niet achter mogen komen
    Ik heb nog een aantal vragen voor ik ga beginnen.

    Ik vroeg me af of ze ook teveel water kunnen krijgen als ik ze in de volle grond zou zaaien want de grond is er namelijk vrij drassig

    verder vroeg ik mij nog een paar dingen af.
    -ruik je een volwassen plant al vanaf een meter of 50?
    -kun je een ontkiemd zaadje meteen in een pot buiten zetten of is de kans dat de plant dan niet goed zal groeien te groot?
    -Kan ik gewone potgrond gebruiken voor in de pot en voor in de grond te doen als ik in de volle grond zou zaaien?
    -Wat kan ik het beste doen in een pot laten groeien en later in volle grond zetten of gewoon in een grotere pot door laten groeien?
    -Kan het kwaad als hij tussen struiken staat maar wel voldoende zonlicht krijgt?
    -Is het slim om er iets van kippengaas omheen te doen of kan het ook zonder?

    ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn vragen.

    Gr. Maskclone

    #2
    Re: Eerste keer nog beginnen en veel vragen.

    Oorspronkelijk geplaatst door maskclone View Post
    Ik wil voor de eerste keer gaan kweken in openbaar terrein, dit doe ik omdat mijn ouders er niet achter mogen komen
    Ik heb nog een aantal vragen voor ik ga beginnen.

    Ik vroeg me af of ze ook teveel water kunnen krijgen als ik ze in de volle grond zou zaaien want de grond is er namelijk vrij drassig

    verder vroeg ik mij nog een paar dingen af.
    -ruik je een volwassen plant al vanaf een meter of 50? Ja als de wind die richting opstaat wel.
    -kun je een ontkiemd zaadje meteen in een pot buiten zetten of is de kans dat de plant dan niet goed zal groeien te groot? Al naar gelang het weer
    -Kan ik gewone potgrond gebruiken voor in de pot en voor in de grond te doen als ik in de volle grond zou zaaien? Kan wel beter een op cannabis afgestemde growmix
    -Wat kan ik het beste doen in een pot laten groeien en later in volle grond zetten of gewoon in een grotere pot door laten groeien? Volle grond kan je wortel geheel ontwikkelen en heb je dus een veel grotere en sterkere plant dan in een potje
    -Kan het kwaad als hij tussen struiken staat maar wel voldoende zonlicht krijgt? andere planten concureren natuurlijk om licht en voeding. het camoufleerd natuurlijk wel
    -Is het slim om er iets van kippengaas omheen te doen of kan het ook zonder? Kan zonder maar diverze knagers lusten je jonge spruitje graag.

    ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn vragen.

    Gr. Maskclone

    Hoop dat je er nog wat aan hebt.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Eerste keer nog beginnen en veel vragen.

      Nog bedankt voor de informatie ik ga mun best doen flinke plantjes te kweken

      Comment

      Bezig...
      X