Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31

    Comment


      #32
      Re: eerste kweek

      SAM_0342.jpgSAM_0341.jpgSAM_0343.jpg
      hoi hier weer een update van mijn kweek op balkon en in de tuin van mijn maat
      de eerste 3 foto's zijn van mijn balkon
      er is 1 dame dood gegaan maar ik had er nog 1 in mijn kweek kast staan
      is nog klein maar staat net 2 dagen buiten in 65liter kuip en ze staat er lekker bij
      SAM_0344.jpgSAM_0345.jpgSAM_0347.jpg

      de 2 dames bij me maat gaan niet zo goed ze groeien niet zo lekker weet iemand wat er mis kan zijn ??
      ze staan in de zelfde aarde als op mijn balkon en zo als je kan zien doen ze het op mijn balkon wel goed
      waar kan dit aan liggen ze krijgen genoeg zon licht 18/6 maar blijven klein

      Comment


        #33
        Re: eerste kweek

        SAM_0900.jpgSAM_0901.jpgSAM_0902.jpgSAM_0904.jpg

        zo ik ben terug van vakantie 17-7 een maat van me heefd voor mijn planten gezorgt groote klasse moet ik zeggen
        van de 3 planten die ik had moest ik er 1 dood maken was een mannetje heb ik voor mijn vakantie weg gehaald
        mijn dames gaan echt goed tot mijn verbazing bizar gegroeit de grote is bijna 165 cm echt top
        ga dadelijk ff de kleine plant toppen voor meer hooftbuds
        ik wil nog 2 weken wachten met verduisteren of is dit te laat

        de planten die bij mijn maat staan doen het niet zo goed 1 was ook een man heb ik ook weg gehaald
        ik zal wel zien hoe het verder gaat met die plant als er maar wiet van af komt

        Comment


          #34
          Re: eerste kweek

          Lang moet je niet meer wachten met verduisteren anders heeft het geen nut

          Comment


            #35
            Re: eerste kweek

            19-7
            hoe bedoel je anders heb het geen nut ben ik telaat dan

            de kleine heb ik getopt en gefimt ik wou nog een paar dagen wachten
            met verduisteren naar 12/12

            thanks voor je quick reply

            Comment


              #36
              Re: eerste kweek

              Ja, dan ben je te laat. Ze gaan nu in bloei beginnen schieten als ik me niet vergis (ergens begin augustus). Dus zo lang zou ik niet wachten. De zon is nu heel sterk en zal voor mooie toppen zorgen, geloof me

              Greetzzz

              Jona

              Comment


                #37
                Re: eerste kweek

                oke thanks
                ga ik zeker dit weekeind doen

                Comment


                  #38
                  Re: eerste kweek

                  verplaatst naar vragen buitenwiet kweken

                  Grts
                  Daniella
                  Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                  Misty's ABC

                  Comment


                    #39
                    Re: eerste kweek

                    SAM_0920.jpgSAM_0921.jpg
                    21-7
                    ben begonnen met verduisteren van mijn kleine dame
                    heb van vuilnis zakken een soort scherm gemaakt die ik helemaal om mijn plant heen kan zetten
                    dus lekker donker nu hopen dat er groote toppen aan komen
                    zaterdag ga ik mijn andere dame verduisteren moet ff spullen halen bij gama

                    Comment


                      #40
                      Re: eerste kweek

                      Ziet er goed uit maar maak zeker dat het helemaal lichtdicht is anders zal het niet goed lukken. Dat wil dus zeggen dat er nerges licht mag 'doorsijpelen'. Wat ik me wel afvraag is of de plaats waar je jou planten zet niet te opvallend is? Ik zie daar toch een straat lopen met een pak andere woningen bij... Toch mee opletten eenmaal die beginnen bloeien want dan komt daar wel wat geur van af

                      Comment


                        #41
                        Re: eerste kweek

                        27/7
                        ja ja weet ik maar de buuren doen niet moeilijk ze kennen me lol
                        heb ook de jongens in de buurt gewaarschuwd als ze op mijn balkon komen ik de hond ff op ze los laat
                        ze begrijpen me goed aardige jongens hahaha

                        zal volgend weekeind ff foto's maken van mijn andere plant

                        Comment


                          #42
                          Re: eerste kweek

                          ziet er leuk uit man
                          van men buiten kweek heb ik nog 2planten over,die autoflowers heb ik weg gedaan
                          vind dit maar een zielig plantje persoonelijk(voor buiten toch)
                          dus ben ik mij maar een growtentje gaan halen voor binnen 1m 1m en 2m hoog
                          moet zeggen dat ik daar zeer blij mee ben,makkelijk in opbouw en onderhoud,zeker een aanrader moet ik zeggen
                          momenteel staan er 3xroayl dwarfs(auto) 6xbleu mistic 5xskunk en 1nortrhen light in onder een 400watt hps lamp
                          beetje een warboel maar het is de eerste maal binnen en vond het wel een leuk idee om meerdere weedje's te hebben
                          zal ff een topic starten van of ik de tijd daarvoor heb,moeten jullie dan maar eens laten weten wat jullie er van denken

                          grtz N

                          Comment


                            #43
                            Re: eerste kweek

                            heb je daar wel plek voor? 15 planten op 1 vierkante meter?
                            Is het glas halfleeg of halfvol?

                            Comment


                              #44
                              Re: eerste kweek

                              hey peter
                              ja hoor topic staat hier wel ergens,moet je maar eens kijken en laten weten wat je er van denkt

                              Comment


                                #45
                                Re: eerste kweek

                                hoi nothorius krijg je in zoon tent geen condens ??
                                sucses man
                                kijk wel ff op je topic

                                Comment

                                Bezig...
                                X