voeding

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • okke
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 123

    #1

    voeding

    Korting op 420shop
    hej,

    ik ben juist ff naar een tuincenter geweest om wat voeding te kopen, aangezien mijn plantjes buiten bijna nog niets gehad hebben en ik denk dat de voeding uit de potaarde er ondertussen wel uit zal zijn.
    aangezien ze in belgie geen kant en klare cannabisvoeding verkopen heb ik een vloeibare voeding gekocht wat volgens mij het beste was:

    SUBSTRAL planten voeding (met sporenelementen) stimuleert de groei

    gewaarborgde samenstelling:-EG-MESTSTOF, oplossing van samengestelde stof NPK 6-3-6 met sporenelementen
    6% stikstof waarvan 3;3%nitraatstikstof en 2,7% ammoniumstikstof
    3%fosforzuuranhydride(P2O5)oplosbaar in water
    6%kaliumoxide(K2O)oplosbaar in water

    dit is volgens mij zowat het belangrijkste wat er op stond, kan iemand mij vertellen of dit geschikt is voor mijn wietplantjes?

    grtz Okke!
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Re: voeding

    Heb je die van substral voor bloeiende planten ? Dan mag je gewoon de uileg qua voedings gift die erop staat volgen.

    Grtz

    Comment

    • laurens_enzu
      T.H.C. Master
      • May 2008
      • 512

      #3
      Re: voeding

      ik heb hier zelf 2 voedingflesjes staan, gekocht in de boerenbond.
      nu de ene zijn npk's zijn: 8-4-4
      en de andere 3-6-6
      welke is nu de beste?
      grtz

      Comment

      • bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

        #4
        Re: voeding

        @ laurens_enzu Kan je mischien in je eigen topic die vraag eens stellen. Anders word dit heel ingewikkeld.

        @ okke welk type heb je precies.

        Algoflash Kamerplanten
        Algoflash GEL
        Bayfolan Kamerplanten
        Compo Kamerplanten
        Formustart Kamerplanten
        Or Brun Kamerplanten
        Pokon Ficus
        Pokon Palm

        Grtz

        Comment

        • okke
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 123

          #5
          Re: voeding

          dat staat er niet op denk ik,
          op de achterkant staat nog: SUBSTRAL Plantenvoeding
          bevat de drie voedingselementen die onontbeerlijk zijn voor planten (stikstoffosfaat en kali) en sporenelementenom uw kamerplnaten kerngezond te houden. groene planten zullen er stevigere en groenere bladeren door krijgen. bloeiende planten zullen uitbundiger bloeien.

          heb ook nog een afbeelding gevonden op internet maar ik weet niet hoe je fotos plaatst.

          grtz

          Comment

          • bobo
            Cronic Grower
            • Oct 2007
            • 3103

            #6
            Re: voeding

            Je zet de link van de foto tussen de image tags bv [img]deze%20url[/img]

            Grtz

            Comment

            • okke
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 123

              #7
              Re: voeding



              ik weet niet of je iets met deze foto bent..
              ik denk dat ik nu alles gezegd hebt wat er op het busje sta en ik hoop dat het goede voeding is want ik heb het ondertussen al aan de planten gegeven.

              Comment

              • okke
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 123

                #8
                Re: voeding

                hoe komt het dat ik de foto niet zie?
                grtz

                Comment

                • Guest's Avatar

                  #9
                  Re: voeding

                  Hoe zie gij die ni?

                  Nee neen, heb even je berichtje aangepast.
                  Je moet de fotolink tussen plaatsen.

                  Niet de website, groetjes

                  Btw deze is beter:

                  Comment

                  • Sammy
                    Son of the Bong
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2008
                    • 417

                    #10
                    Re: voeding

                    Nou Leffe, ik zie nog steeds geen plaatje

                    Edit: Gefixt

                    Comment

                    • bobo
                      Cronic Grower
                      • Oct 2007
                      • 3103

                      #11
                      Re: voeding

                      Gewoon de handleiding van de fles geven en je zit goed.

                      Grtz

                      Comment

                      • Guest's Avatar

                        #12
                        Re: voeding

                        Substral.
                        Vloeibare voeding. CONCENTRAAT. Voor kamerplanten. Bevat alle noodzakelijke voedingselementen om de natuurlijke weerstand van de plant te versterken. Met doseringssysteem. Samenstelling: NPK 6-3-6 + sporenelementen. Dosis: 7 ml/1 liter water.
                        inhoud flacon 1000 ml.

                        Normale Prijs: €6.88

                        Kortingsprijs €6.22

                        Breng een vriend(in) op de hoogte van dit product!

                        Comment

                        • okke
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • May 2008
                          • 123

                          #13
                          Re: voeding

                          ik heb deze nu al gekocht,
                          als jullie zeggen dat dit goed is blijf ik deze gewoon geven en met mijn volgend kweekje doe ik wel eens de moeite om even naar mijn noorderburen te rijden om echte cannabisvoeding te kopen...
                          maar met deze zouden men planten het toch ook goed moeten doen?
                          nu enkel nog hopen dat er is terug wat zon komt

                          bedankt voor de hulp!
                          grtz okke

                          Comment

                          • okke
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • May 2008
                            • 123

                            #14
                            Re: voeding

                            ok, ik heb een paar fotos
                            en ik heb mijnalbum.nl aangemaakt
                            nu zou toch ff iemand is moete uitleggen wat ik juist tussen img img moet zetten
                            ik ben duidelijk geen computermens




                            edit: wooohwooow na ff zoeke heb ik dus toch een foto kunnen plaatsen
                            dit is (hopelijk) mijn dame die er het beste uitziet, ze is ongeveer 60 cm groot.



                            dit is een close-up van het blad van een andere plant die het meeste met deze bruine vlekjes te kampen had .
                            de meeste van mijn andere planten hadden dit ook maar iets minder extreem.

                            ik hoop dat het aan het calciumtekort lag en dat ze er nu geen last meer van gaanhebben.

                            grtz okke

                            Comment

                            Bezig...