Hulp bij het kweken van autoflower Lowryder #2 op m'n balkon.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Groeien
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2010
    • 57

    #1

    Hulp bij het kweken van autoflower Lowryder #2 op m'n balkon.

    Korting op 420shop
    Gegroet,
    ik heb net 3 fem. Lowryder #2 zaadjes besteld op www.wietzaadjes.nl.
    Ik heb het forum al grondig uitgepluist maar als complete beginner heb ik nog tal van vragen.

    Vraag 1: Kan ik als ik de zaadjes ontvang meteen ontkiemen en in potjes planten?
    Of is het bv. nog the koud, vroeg, ...

    Vraag 2: Welke goede voeding en potgrond kan ik hier in Belgie verkrijgen en waar?

    Vraag 3: Heeft iemand richtlijnen voor het voeden en watergeven van de plantjes?

    Vraag 4: De seedbank geeft aan dat ik per plant 30-40 gram kan verwachten, is dat zo of is dat nogal hoog gegrepen?

    Alvast bedankt!
  • Smoking Fifi
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2009
    • 1362

    #2
    Re: Hulp bij het kweken van autoflower Lowryder #2 op m'n balkon.

    1: ja

    2: DCM vividimus, voeding voor groenten of fruit

    3: wachten tot het plantje verbleekt water geven enkel als de grond droog is

    4: das wel wa hooog gegrepen

    Greetz,
    SF
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: Hulp bij het kweken van autoflower Lowryder #2 op m'n balkon.

      Water geven.
      Pak je potje vast en giet langzaam water bij je voel aan het gewicht of je aarde verzadig is dan heb je plantje genoeg water
      Voel gewoon elke keer aan je potje de aarde mag niet droog zijn zeker niet bij een ontkiemd zaadje.

      groetjes Belladonna
      God was never on your side..

      Comment

      • Groeien
        Advanced Stoner
        Member
        • May 2010
        • 57

        #4
        Re: Hulp bij het kweken van autoflower Lowryder #2 op m'n balkon.

        Ok, bedankt voor de reacties al!
        Als 30-40 gram hoog gegrepen is, op hoeveel mag ik dan rekenen?

        Comment

        • Buizerd
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 1161

          #5
          Re: Hulp bij het kweken van autoflower Lowryder #2 op m'n balkon.

          Van veel afhankelijk en vooral van jou..

          Tussen 0 en 30 gram! De een heeft er 40 afgehaald maar niet geknipt..

          Grtz
          Buizerd

          Comment

          • JamesBonte
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 264

            #6
            Re: Hulp bij het kweken van autoflower Lowryder #2 op m'n balkon.

            30-40gr van een lowryder is wel heel hoog gegrepen hoor! je zal dit wel kunnen halen, maar dan toch onder hps, met extra voeding, boosters,...
            ik haalde vorig jaar zo'n 5gr van elke lowryder2... (was wel gwn voor de vensterbank, rechstreeks in de zon kan je er wrs wel meer uithalen)
            en ja, zoals buizerd zegt, het hangt van veel af! ze goed verzorgen en hopen op stevige zon de komende maandjes!

            Comment

            Bezig...