Te veel/weinig water??? Plz help

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TAZ
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2010
    • 52

    #1

    Te veel/weinig water??? Plz help

    Korting op 420shop
    slap2.jpgslap3.jpgslap1.jpg

    Na 2 weken probleemloos groeien staan de planten er vanavond niet goed bij. De bladeren hangen enorm slap en in het middelpunt staan de bladeren recht omhoog. Wat betekend dit??
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...verslag-*2010*
  • skunkie
    Expert Stoner
    Member
    • Feb 2010
    • 75

    #2
    Re: Te veel/weinig water??? Plz help

    ziet er wel een beetje nat uit

    Comment

    • Rararawieowie
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2010
      • 106

      #3
      Re: Te veel/weinig water??? Plz help

      Ze staan erg nat,
      even een paar dagen geen watergeven tot dat je grond bijna droog is.
      dan komt het weer goed.

      Succes
      Gr Rara
      Begin de dag met een dansje en een lach
      Want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag

      Comment

      • Amneeshigh
        Retired
        • Apr 2010
        • 1145

        #4
        Re: Te veel/weinig water??? Plz help

        Ja lol wil je nog meer geven dan gooi ze in de vijver of sloot .

        De oplossing is al gepost .

        Je heb het gedaan hoor de meest voorkomende fout teveel.

        Nou dude verder wens ik je veel suc7 en denk er aan he beter droog dan nat .

        Greetzz GG

        Comment

        • TAZ
          Advanced Stoner
          Member
          • May 2010
          • 52

          #5
          Re: Te veel/weinig water??? Plz help

          Oorspronkelijk geplaatst door Amneeshigh
          Ja lol wil je nog meer geven dan gooi ze in de vijver of sloot .
          *schaam schaam*..
          Denk te enthousiast geworden omdat ze goed reageerde op dagelijks water en wortels erg snel verschenen.
          Eerste kweek, eerste fout..
          Wel goed nieuws, ze staan vandaag gewoon weer rechtop sinds het zonnetje verscheen.. Gister zag het hele zooitje er echt echt triest out joh..
          Bedankt voor de reacties
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...verslag-*2010*

          Comment

          • Amneeshigh
            Retired
            • Apr 2010
            • 1145

            #6
            Re: Te veel/weinig water??? Plz help

            Kom goed man laat ze maar even lekker een beetje droog trekken en dan even goed je watergift in de gaten houden .


            Greetzz GG

            Comment

            • CronicAronic
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 204

              #7
              Re: Te veel/weinig water??? Plz help

              zwemmende plantjes besproei ze anders met een plante sproeier over de bladeren, kleine planjtjes nemen namenlijk eerst water op via de bladeren omdat de wortels nog in aan maak zijn sucsesss !
              sigpic

              Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
              May Jah Bless The Herbs

              Comment

              • Ventje
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 960

                #8
                Re: Te veel/weinig water??? Plz help

                Oorspronkelijk geplaatst door CronicAronic
                zwemmende plantjes besproei ze anders met een plante sproeier over de bladeren, kleine planjtjes nemen namenlijk eerst water op via de bladeren omdat de wortels nog in aan maak zijn sucsesss !
                Hier door krijg je wel luie wortels , sproeie met voeding kan wel in ligte vorm

                Ajo
                Ventje
                Living in Second live for real

                Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                Comment

                • rebemime
                  Retired
                  • May 2010
                  • 9

                  #9
                  Re: Te veel/weinig water??? Plz help

                  Ik heb een vraag dit is mijn eerste keer.
                  Bij mijn plantjes word het blad een beetje wit/geel wat doe ik fout?
                  Van 2 plantjes kruld het blat een beetje wat is daar mis mee?
                  Lees overal over voeding of te veel en weinig water of een paar dagen geen water geven heb geen idee.
                  Wie kan mij helpen om het op te lossen.
                  Hoop op jullie hulp

                  Comment

                  • Amneeshigh
                    Retired
                    • Apr 2010
                    • 1145

                    #10
                    Re: Te veel/weinig water??? Plz help

                    Foto please .

                    Greetzz GG

                    Comment

                    • rebemime
                      Retired
                      • May 2010
                      • 9

                      #11
                      Re: Te veel/weinig water??? Plz help

                      bloem4.jpgbloem.jpgbloem3.jpgHier de foto's weet niet of het lukt maar dan hoor ik dat wel.bloem2.jpg

                      Comment

                      • rebemime
                        Retired
                        • May 2010
                        • 9

                        #12
                        Re: Te veel/weinig water??? Plz help

                        wat is er mee aan de hand ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

                        Comment

                        • Amneeshigh
                          Retired
                          • Apr 2010
                          • 1145

                          #13
                          Re: Te veel/weinig water??? Plz help

                          Hihiiiih je zit in een ander ze topic lol .

                          Maar oke even dan geef geen voeding en hele kleine beetjes water en spuit hem een keer of wat nat met een beetje water .

                          Niet in de volle zon zetten dan komt het goed .

                          Greetzz GG

                          Comment

                          • boeman
                            T.H.C. Master
                            MemberLucky Member
                            • Feb 2010
                            • 518

                            #14
                            Re: Te veel/weinig water??? Plz help

                            daar had ik ook last van ik besproei ze nu idd geregelt en nu is het goed je ziet ze vanzelf bij treke

                            Comment

                            Bezig...