Vraag over de bloei

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • GreeNn
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Mar 2009
    • 8

    #1

    Vraag over de bloei

    Korting op 420shop
    Hee

    Ik ben mijn planten vanaf begin april in een kast aan het voorlaten groeien, maar door stoomuitval hier in de wijk zijn de planten bloeiverschijneselen gaan geven.
    Gaat dat vanzelf weer weg als ik ze meer licht geef?
    Of kunne ze daarna niet meer in bloei komen?

    GreeNn.
    Last edited by Jointjedraaien; 23 June 2010, 02:09.
  • Ready Set Grow
    Retired
    • Jan 2010
    • 796

    #2
    Re: ?

    Als je ze gewoon terug in groei zet gaan ze gewoon even stressen en daarna tterug groeien..

    Comment

    • Jona
      Retired
      • Jun 2008
      • 2797

      #3
      Re: ?

      Ja, je kan ze gewoon terug in groei forceren door ze buiten te zetten, ze gaan dan even stilstaan en dan verder groeien. Mits wat stress uiteraard

      Comment

      • GreeNn
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Mar 2009
        • 8

        #4
        Re: ?

        dankjewel

        Comment

        Bezig...