help !!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • passie
    Retired
    • May 2010
    • 3

    #1

    help !!!

    Korting op 420shop
    Ik heb stekkies gehad en heerlijk binnen laten op komen. Nu zijn ze zo'n 30 tot 40 cm en heb ik ze over gepot om naar buiten te gaan. Binnen doen ze het fantastisch maar zodra ik ze buiten zet gaan ze hangen. Wat is er aan de hand en wat moet ik doen want als ze binnen staan komen ze weer bij en doen ze het weer perfect.
  • robby
    Expert Stoner
    • Jun 2009
    • 96

    #2
    Re: help !!!

    Hey,....

    Gelijdelijk aan buiten zetten.
    Het licht binnen is veel minder straf dan buiten.
    Dus stilletjes aan bloot stellen aant licht.
    Hou je stekjes ook vochtig dat ze goed kunnen wortelen in de nieuwe potten.

    Veel succes.
    Greatz Rob.

    Comment

    • passie
      Retired
      • May 2010
      • 3

      #3
      Re: help !!!

      Hey Rob,
      hartelijk dank voor je advies ik ga het zeker proberen en ach ja het klinkt logisch. (dat ik daar zelf niet op ben gekomen)

      Comment

      • markster
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2151

        #4
        Re: help !!!

        en je planten zullen even stress ondervinden door de schok!je kunt ze nu rustig buiten laten staan,evt de pot iets van de grond zetten.
        gaat helemaal goedkomen!je kunt evt even sproeien met rhyzotonic of plant vitality ofzo,om de plant te helpen onstressen.
        grtz

        Comment

        • Aprillia RS250 rider
          Retired
          • May 2010
          • 42

          #5
          Re: help !!!

          Ik heb denk ik hetzelfde probleem..........Ik heb vandaag me'n mooie White Widow verpot.Als grond heb ik gemaakt:
          50% goede potgrond.
          50% cocosgrond.
          Dit heb ik goed gemengd & me'n plant erin gezet,daarna goed water gegeven natuurlijk.
          En nu hangt deze volledig slap...........Zou deze er nog door komen??
          Hier een foto van gisteren:

          Foto-8WQPUH6R.jpg

          En deze van vandaag:

          Foto-EHAVHLML.jpg

          Hopelijk kan iemand me goede raad geven.
          Alvast dank

          Comment

          • lamnesial
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2010
            • 173

            #6
            Re: help !!!

            Volgens mij heeft dat iets met je water te maken. Waarschijnlijk teveel?

            Comment

            • Aprillia RS250 rider
              Retired
              • May 2010
              • 42

              #7
              Re: help !!!

              De grond is niet te nat,goed vochtig.En water neem ik steeds uit de vijver.Daar zijn ze ook mee opgegroeid.

              Comment

              • markster
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2151

                #8
                Re: help !!!

                plantje besproeien,heeft wss wat wortels beschadigt!
                komt wel goed
                grtz

                Comment

                • Amneeshigh
                  Retired
                  • Apr 2010
                  • 1145

                  #9
                  Re: help !!!

                  Of even een klein tentje maken met plastic of een fles erover.


                  Greetzz GG

                  Comment

                  • Peterww
                    Gandhi Ganjamaster
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2010
                    • 492

                    #10
                    Re: help !!!

                    ik ben benieuwd hoe het gaat!
                    Is het glas halfleeg of halfvol?

                    Comment

                    • Aprillia RS250 rider
                      Retired
                      • May 2010
                      • 42

                      #11
                      Re: help !!!

                      hij begint er stilaan door te komen,maar blijft nog zwakjes.

                      Comment

                      • robby
                        Expert Stoner
                        • Jun 2009
                        • 96

                        #12
                        Re: help !!!

                        Vanaf het moment dat er wat verbetering in komt, is dat tog al positief.
                        Je zal zien alleszal er wel in orde komen.
                        Nooit de moed op geven.

                        Greatz Rob.

                        Comment

                        Bezig...