witte aanslag op de bladeren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • roocky
    Advanced Stoner
    Member
    • Aug 2009
    • 70

    #1

    witte aanslag op de bladeren

    Korting op 420shop
    Hey, ik heb een zaadje laten ontkiemen(white widow). En dat is perfect gelukt. Ik heb het bij goed weer paar keer in de zon gezet. En ik moet zeggen...het zag er goed en mooi groen uit. Dus geen probleem dacht ik zo. Nu heb ik de stek buiten gezet en laten overnachten. En vanaf de eerste nacht begon het wit op de bladeren te krijgen. En nu na de tweede nacht nog iets meer. Zou dit nachtvorst zijn? Of iets anders? Het is nu zo een 15cm hoog en staat in een kuip met : potgrond2/3 en wormenmest1/3 en beetje perliet en ook roze korrel en zeewierkalk. Dus ik heb wel een lekker grondje. Verbrand vd bemesting zijn ze niet. Dan worden ze geel. Nu ga ik ze deze nacht voor het zekerste binnen zetten tot ik antwoord heb. Geen risico nemen als het al niet te laat is. Kan iemand hier een oplossing geven? Alvast bedankt op voorhand ! ! !
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: witte aanslag op de bladeren

    Foto???

    Comment

    • ZILIE
      Retired
      • Mar 2010
      • 19

      #3
      Re: witte aanslag op de bladeren

      naar het schijnt door de extreme warmte teveel zonlicht. Een dag in de schaduw zetten moet helpen, heb gisteren hetzelfde probleem gehad!!!

      Comment

      • roocky
        Advanced Stoner
        Member
        • Aug 2009
        • 70

        #4
        Re: witte aanslag op de bladeren

        Ik dacht aan nachtvorst. Ze staan overdag buiten en s'nachts in mijn tuinhuisje. Nu zien ze er prima uit nu.

        Comment

        Bezig...