amnesia buiten kweken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • harriesan
    Retired
    • May 2010
    • 3

    #1

    amnesia buiten kweken

    Korting op 420shop
    hier heb ik een vraag over amnesia buiten kweken in spanje.ik woon in zuid spanje waar de temperatuur wel 45 gr. kan worden in de zomer ik ben in nederland bekend met de binnen kweek (kweek al meerdere jaren ) maar weet uit ervaring dat boven de 36 gr. niet echt gunstig is weet iemand hoe dat zit met amnesia buiten en heeft iemand nog wat meer info voor buiten kweek gr harriesan
  • Amili
    Son of the Bong
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 418

    #2
    Re: amnesia buiten kweken

    Ga je geruila kweken?

    Comment

    • harriesan
      Retired
      • May 2010
      • 3

      #3
      Re: amnesia buiten kweken

      nee ik heb hier amnesia

      Comment

      • harriesan
        Retired
        • May 2010
        • 3

        #4
        Re: amnesia buiten kweken

        in potten in de tuin

        Comment

        • evel_smoker
          Bong Master
          • May 2009
          • 328

          #5
          Re: amnesia buiten kweken

          ik zou anders voorstellen tussen 10u en 14u in de namiddag bij hevige temperaturen ze gewoon in de schaduw te zetten, zeker de eerste maand ofzo, als ze groter zijn zullen ze er wel tegen kunnen vermoed ik, het is toch immers een tropische plant dusja, zelf weet ik het ook niet eigenlijk
          zou wel leuk zijn als er een kweekverslagje van komt
          grtz en succes

          Comment

          • Amneeshigh
            Retired
            • Apr 2010
            • 1145

            #6
            Re: amnesia buiten kweken

            Anmesia is goed buiten te kweken lekker verduisteren of zorgen dat hij onder een afdak staat .

            Greetzz GG

            Comment

            • stafford
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 2382

              #7
              Re: amnesia buiten kweken

              geen zorgen maken om je amnesias met die tempratuur. beschut ze in de schaduw nog even totdat ze wat groter zijn. en op volle kracht alleen kunnen. greetzz staff

              Comment

              Bezig...