Mijn eerste poging: Purple widow, begin: juni 2010, achtertuin kleigrond,

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #46
    Re: Mijn eerste poging: Purple widow, begin: juni 2010, achtertuin kleigron

    Het idee daarvan is toch laten drogen tot de stokjes niet meer buigen maar breken, en in een weckpot doen die af en toe open gaat ?
    Juistja

    Comment

    • oiseau
      Senior Stoner
      Member
      • May 2010
      • 39

      #47
      Re: Mijn eerste poging: Purple widow, begin: juni 2010, achtertuin kleigrond,

      net de toppen losgeknipt om te kijken wat het nu totaal is geworden.
      10 gram

      Ik heb tussen de toppen drie zaadjes ontdekt. Misschien vandaar ook zo'n schamele oogst ?

      Comment

      • member10463
        Banned
        • Sep 2010
        • 510

        #48
        Re: Mijn eerste poging: Purple widow, begin: juni 2010, achtertuin kleigrond,

        had niet eerder gezien je topic. was mooie spot die je gevonden hebt en heel wat rokertjes ,
        zeker geslaagd voor een eerste poging
        gewoon zoals je zelf zegt verschillend avonden genieten van wat home-grown weed .
        plekje volgend jaar wat bewerken en weer een plantje en je haalt het vijfdubbele eraf zou je dat willen wel dan aangepast plantje nemen voor vroeger te oogsten

        laat het je smaken

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #49
          Re: Mijn eerste poging: Purple widow, begin: juni 2010, achtertuin kleigrond,

          Mooi kweekje zal je lekker smaken

          gr Bella
          God was never on your side..

          Comment

          • oiseau
            Senior Stoner
            Member
            • May 2010
            • 39

            #50
            Re: Mijn eerste poging: Purple widow, begin: juni 2010, achtertuin kleigrond,

            tnx, ja dat denk ik ook wel. Nog steeds niet geprobeerd, omdat ik aan het curen ben...
            Vind het trouwens raar dat de geur eigenlijk vanaf het omhakken alleen maar minder wiet achtig is geworden. In de tuin rook het altijd erg lekker naar wiet (met een soort limoen vleugje erdoorheen). Tijdens het drogen rook het naar gras... En nu, in het weckpotje, niet grasachtig meer maar een beetje zoet/weeig... die lekkere wietgeur is nooit meer teruggekomen.

            Mooie oogst heb je trouwens bella ... inspirerend

            Comment

            Bezig...