weersomstandigheden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hakim007
    Senior Stoner
    Member
    • Jan 2010
    • 43

    #1

    weersomstandigheden

    Korting op 420shop
    wanneer zet je je plantje het best even binnen?
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: weersomstandigheden

    Bij hagel en zeer sterke wind best even binnen halen of beschut zetten een flinke hagelbui kan je plant totaal verwoesten.

    Grtz

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #3
      Re: weersomstandigheden

      bij dit soort weersomstandigheden zou ik ze binnen zetten
      voor de rest van de tijd fijn buiten laten staan

      zandstorm-t7256.jpg20620082247195.jpgimage-3.jpgregenbui.jpg201003151309-1_minstens-28-doden-bij-tropische-storm-madagaskar.jpg
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      • Weedy
        Ultra Grower
        420 MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2248

        #4
        Re: weersomstandigheden

        Tja, of als je ze tijdens deze weersomstandigheden 'even' buiten hebt staan;

        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment

        • hakim007
          Senior Stoner
          Member
          • Jan 2010
          • 43

          #5
          Re: weersomstandigheden

          héhé :p
          als het een paar dagen veel regent, is het dan ook niet best om ze binnen te halen ?

          Comment

          • Weedy
            Ultra Grower
            420 MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2248

            #6
            Re: weersomstandigheden

            In de groei maakt regen nog niet eens zo heel veel uit. Maar als het hard regent is het zeker niet verkeerd om ze even droog te zetten, als je toch die mogelijkheid hebt.


            Later in de bloei is regen wel erg vervelend, dat stimuleert Toprot enorm.
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment

            • Peterww
              Gandhi Ganjamaster
              MemberLucky Member
              • Apr 2010
              • 492

              #7
              Re: weersomstandigheden

              wat gebeurt er met de plant als het hard regent?
              Is het glas halfleeg of halfvol?

              Comment

              • Asta
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2009
                • 193

                #8
                Re: weersomstandigheden

                als het slagregen is dan beschadigen je bladeren.
                Heb je pech dan is je blad voorzien van een laagje water waardoor je plant zwaarder word.
                Deze plant heeft dan minder nodig om door een rukwind om te knakken.
                Uiteraard hangt dit ook af van de dikte van de stam natuurlijk, maar een jonge plant is hier gevoeliger voor dan een oudere plant.

                Comment

                Bezig...