Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen Eerste Kweek (White Widow)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Problemen Eerste Kweek (White Widow)

    Korting op 420shop
    Goedendag alle kwekers!

    Ik heb voor het eerst een aantal white widow(feminized) zaden gekocht, en heb er 1 laten ontkiemen en in GoldenLabel Mix aarde gezet.

    Het plantje groeide netjes en ging allemaal goed, totdat hij 1 avond in stromende regen heeft gestaan..( was namelijk aan het werk en kon hem niet op tijd binnen zetten
    )

    Nou trof ik mijn plantje aan, en de blaadjes zagen er niet helemaal lekker uit, ze had wat gele plekjes, en wat dorre plekken.. mijn vraag is: Hoe komt dit?


    Zit zelf natuurlijk te denken aan teveel water, maar het kan allemaal netjes weg stromen, dus zit nu echt te denken hoe ik dit kan oplossen met extra voeding of iets of ...naja geef me a.u.b wat tips...(als de zaak hopeloos is kan ik altijd de volgende laten ontkiemen)


    Heb nog geen foto's, misschien dat de meer ervaren personen het direct weten wat het is, mochten er foto's nodig zijn ga ik die natuurlijk direct schieten en posten!


    Alvast bedankt voor alle reply's die hopelijk deze newbie kunnen helpen!


    //WW187

    #2
    Re: Problemen Eerste Kweek (White Widow)

    Foto's zeggen zoveel meer dan een beschrijving. Post dus duidelijke fotoos. Denk dat ze gewoon te nat staat wortel kan geen zuurstof meer opnemen.

    Grtz

    Comment

    Bezig...
    X