Kiempje komt boven

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Peterww
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 492

    #1

    Kiempje komt boven

    Korting op 420shop
    Goedemorgen Beste kwekers,

    nadat ik mijn ontkiemde zaden in de stekaarde heb gezet, zijn ze nu boven gekomen!

    Ik ben een totale leek als het gaat om kweken.

    ik heb nog een aantal vragen.

    Kan ik de plantjes al in de zon zetten? bijv in de venster bank?

    heeft iemand nog enkele aanvullingen die nuttig voor mij zijn?

    Mvg,

    Peter
    Is het glas halfleeg of halfvol?
  • Amneeshigh
    Retired
    • Apr 2010
    • 1145

    #2
    Re: Kiempje komt boven

    Ja hoor zou ze lekker in de zon zetten buiten niet in de volle zon.

    Grtz.

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: Kiempje komt boven

      Je zou ook is even kunne rond lezen op het forum en dan vind je op elke vraag een antwoord

      In de natuur is er ook niemand die je plantjes uit de zon haal....
      God was never on your side..

      Comment

      • Amneeshigh
        Retired
        • Apr 2010
        • 1145

        #4
        Re: Kiempje komt boven

        In de natuur kunnen dingen ook beter.

        Grtz.

        Comment

        • Peterww
          Gandhi Ganjamaster
          MemberLucky Member
          • Apr 2010
          • 492

          #5
          Re: Kiempje komt boven

          Thx voor de info dames en heren!

          peter
          Is het glas halfleeg of halfvol?

          Comment

          Bezig...