Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Locatie Eerste Guerillakweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Locatie Eerste Guerillakweek

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik sta op het punt mijn eerste plantje uit te planten. Hiervoor dacht ik de perfecte locatie te hebben; tussen het bos, in nabijheid van rivier, in een natuurreservaat, tussen netelstruiken enzovoort. Paar tientallen meter verderop is er een dun fietspadje voor de fanatiekelingen. Nu was mijn vraag, ik merkte dat er wel dauw was toen ik vanavond (21u30) erlangs reed met de fiets om alles eens na te kijken. Gezien ik Super Lemon Haze wil planten (bloeitijd van 9 - 10 weken) zou ik graag toprot willen voorkomen. Wat is het best te verkiezen? Puur bos ergens tussen de netels, in een veldje... ? Mogelijkheden zijn er genoeg.
    Ik heb nog gelezen dat het ontstaan van het natuurpark te maken had met de onbuikbaarheid van de grond voor landbouw omdat deze te vochtig was. In de winter bij heftige stortbuien kan soms de rivier ook overstromen (maar nog nooit geweten). Als er massa's brandnetels staan; is de vochtigheid dan in orde in de grond?
    Belangerijke tips voor de eerste wietplantjes mogen ook altijd vermeld worden heb wel alle gidsen etc al doorgelezen, dus ik denk dat ik de grote lijnen wel snap.
    Grtz,
    Dissi.
    Last edited by Dissi; 5 June 2010, 13:52.
    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

    The plant of today, makes the planet of tomorrow.
Bezig...
X