Buitenwiet te vroeg in bloei

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stronges4
    Retired
    • Sep 2009
    • 1

    #1

    Buitenwiet te vroeg in bloei

    Korting op 420shop
    Mijn nieuwe planten zijn nog niet volgroeit of beginnen spontaan te bloeien wat nu!
  • Deerriz
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 248

    #2
    Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

    hopen dat ze door de langer wordende dagen (nog tot 21 juni vanaf dan korten ze weer in) of door het licht-spectrum van de lentezon terug in groei schieten als ze dag en nacht buiten staan in volle zon van 's morgens vroeg tot 's avonds laat niet in schaduw hopen hopen

    of op het forum info opzoeken over "reveg"
    typ in het zoekveld (rechtsboven) reveg in en druk op enter en leer bij!

    Grtz

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #3
      Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

      Hoe kunnen ze nu al in bloei schieten? Dat zou normaal niet mogelijk moeten zijn of je moet autoflowers hebben gezaaid of je moet ze verduisteren..
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

        Nou daar wil ik dan wel eens een foto van zien...
        Zou sterk zijn of moet een autoflower zijn.

        groetjes
        God was never on your side..

        Comment

        • stafford
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 2382

          #5
          Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

          nou daar zal ik persoonlijk een postje op komen droppen . hoeveel zon staat er gemiddeld op de dames. schaduw doet ze niks een plant groeit rustig verder in de schaduw wel een stuk trager!!!. in bloei is de schaduw wel degene die je oogst de nek om kan draaien.

          die bloei niks van aantrekken. breekt ze zelf weer af . wanneer je rare blaadjes gaat zien met 1 vingerig blad en glad achtig dan is ze in de revege stadiu dus terug te groei aant ingaan.

          Comment

          • stafford
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 2382

            #6
            Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

            OJA WEL MOOI SPANNEND NIEWS HAHA

            Comment

            • Weedy
              Ultra Grower
              420 MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2248

              #7
              Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
              Nou daar wil ik dan wel eens een foto van zien...
              Zou sterk zijn of moet een autoflower zijn.

              groetjes
              Inderdaad, ik geloof ook niet dat hij wel degelijk in bloei staat als het geen AF is of als hij niet verduisterd word
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment

              • stafford
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 2382

                #8
                Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

                wat zijn er toch domme ongekende mensen ook vaak . nogmaals dit kan wel gebeuren is nog een forum lid van hier overkomen. en niks dat kan niet tenzij af. maargoed geloof jullie eigen . lach wel als jullie het zelf overkomt greetzz staff

                Comment

                • Weedy
                  Ultra Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2248

                  #9
                  Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

                  Ik oordeel niet voordat ik een foto heb gezien. Enneh Stafford, offence aint necessary.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment

                  • stafford
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 2382

                    #10
                    Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

                    nogmaals zal heel hard lachen gaan als je het zelf een keer overkomt vriend greetz

                    Comment

                    • dokkie
                      Bong Master
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2009
                      • 325

                      #11
                      Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

                      ligt der aan wanneer je ze buiten hebt gezet, de langste dag moet nog komen. we hebben nu net 17uur licht( als ik t goed heb) dus een aantal weken geleden zat het aantal duistere uren nog dicht bij de kritieke 12. Daarbij spelen andere lichtbronnen zoals lantaarnpalen, gevelverlichting en eventuele tuinverlichting ook wel eens een rol.

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #12
                        Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

                        Foto.......
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • Xtreme
                          Banned
                          • Jul 2009
                          • 4271

                          #13
                          Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

                          Klopt helemaal Dokkie. Het is mij ook wel eens overkomen dat ik in afwachting van het plaatsen in de tuin vroeg in het jaar planten op de vensterbank voorkiemde. Door te weinig lichturen/lichtdruk schoten ze bijna ogenblikkelijk in de bloei. Het waren NLX-planten, dus geen autoflowering. Het terugbrengen in het vegetatieve stadium was geen succes. Noodgedwongen heb ik verse stekken aangeschaft. De "vroegbloeiers" leverden nagenoeg niets op, omdat ze er te lang over hebben gedaan om opnieuw in de groei te schieten.

                          Comment

                          • Weedy
                            Ultra Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2248

                            #14
                            Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

                            Tja, ik wacht ook nog op de foto.

                            En als je kweekt met de zon (dus buiten of voor het raam) dan wordt ijsheiligen (Voor buiten) aangeraden, dan zet je ze iig niet te vroeg buiten want dan kun je inderdaad verwachten dat ze meteen in bloei schieten. Hetzelfde geldt als je ze in de winter voor het raam zet, daar heb je ook vrij weinig aan
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #15
                              Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

                              Nou mijn planten staan al minimaal 4 weken buiten als het er geen 5 zijn en ik heb ook geen bloei dus nogmaals foto
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...