hoe ziet het eruit

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • megadonzie
    Expert Stoner
    Member
    • Jun 2010
    • 86

    #1

    hoe ziet het eruit

    Korting op 420shop
    hallo dit is men plantje 10062010083.jpg
    geboren op 14.05.2010 eerst onder de lamp gestaan en nu al 5 dagen buiten
    snacht en als het regent zet ik die onder een bash buiten i/d10062010084.jpg tuin
    en als de zon schijnt haal ik hem er vanonder natuurlijk
    is dit goed
    mensen mogen altijd reageren en tip's geven
    grttzz steven10062010082.jpg
    GrOeNe ViNgErS
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #2
    Re: hoe ziet het eruit

    Ziet er prima uit toch
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • boeman
      T.H.C. Master
      MemberLucky Member
      • Feb 2010
      • 518

      #3
      Re: hoe ziet het eruit

      mooi mooi

      Comment

      • megadonzie
        Expert Stoner
        Member
        • Jun 2010
        • 86

        #4
        Re: hoe ziet het eruit

        thx nu hopen dat het hier in belgie een beetje goe weer word
        want de laatste dagen is het geen vette
        GrOeNe ViNgErS

        Comment

        • Weedy
          Ultra Grower
          420 MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2248

          #5
          Re: hoe ziet het eruit

          Het zit hier ook niet echt mee. Ach ja, 'Na regen komt zonnenschijn'

          Let the sun shine!
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment

          • megadonzie
            Expert Stoner
            Member
            • Jun 2010
            • 86

            #6
            kun je al zien of dat het een mannetje of vrouwke is
            en hoe kun je dat zien
            tis men eerste plant dus echt veel weet ik er niet van
            mvg

            kun je me ook vertellen of mijn pot groot genoeg is
            want zou niet eens weten hoeveel liter die is06062010075.jpg
            Last edited by Weedy; 10 June 2010, 20:34. Reden: Dubbelpost
            GrOeNe ViNgErS

            Comment

            • Weedy
              Ultra Grower
              420 MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2248

              #7
              Re: hoe ziet het eruit

              Het posten van 2 of meer berichten onder elkaar is niet toegestaan! -> Dubbelposting <-

              Je kunt pas in de (voor) bloei zien of het een mannetje of een vrouwtje is; een mannetje krijgt balletjes een vrouwtje witte haartjes.

              Geen idee hoeveel liter die is.

              Een tip; lees het forum (en vooral de informatie secties) nog eens door, dat scheelt een hoop vragen.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment

              Bezig...