Mededeling

Collapse
No announcement yet.

super lemon haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

super lemon haze

Korting op 420shop
    ik wil graag super lemon haze zaadjes gaan kopen.
    maar bij opbrengst staat er: buitenoogst: 1000gr/plant
    dat lijkt me een beetje te mooi om waard te zijn? hoeveel kan ik daar als amateur uithalen?
    op zen minst 100 gram? (per plant)

ik ben van plan om hem buiten ook neer te zetten in verse potgrond goed in de zon. klein beetje voeding maar meer niet.
    hopelijk kunnen jullie me helpen

Re: super lemon haze

Of ik je echt kan helpen weet ik niet; ben immers ook maar een beginner. Naast mij staan er ook super lemon haze zaadjes, van wat ik gelezen heb vond ik altijd dat hoeveelheid gr per boom eerder reclame was dan realiteit. Sommigen zeggen dat experts het er kunnen uithalen, anderen zeggen nooit. Hoeveel ik er persoonlijk ga uithalen weet ik ook niet, dus ga ik deze topic ook wel wat volgen, maar ik denk wel dat je op een 100gr minimum kan rekenen als je geen last krijgt van toprot, overdadige beestjes en genoeg voeding geeft.
    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

voor mensen die 5 zaadjes teveel vinden hier kan je ze per stuk halen:
      Oeps, er ging iets mis. Je bent helaas naar een pagina geleid die niet (meer) bestaat. Naar wat ben je op zoek? We helpen je graag verder.

koop er denk ik 2
      effe proberen

Comment

niemand?

Comment

Denk dat de meeste die banner wel gezien hebben kerel. Niet echt nieuws dus.

Comment

Erg leuk een Haze kweken, maar ik zou dat toch echt laten om een paar redenen:

Je geeft aan geen tot weinig ervaring te hebben. ---> Laat Haze links liggen. Dit is een soort die zeker ervaring vergt, en extra zorg nodig heeft.
            Je wilt buiten gaan kweken. ---> Waarom een Haze buiten in NL>? Tegen de tijd dat je mag gaan oogsten hebben wij hier toch echt wel temperaturen van enkele graden onder nul. Vinden jou planten niet fijn!

Daarnaast 1000 Gram per plant is bijna zo goed als onmogelijk! En dat al helemaal buiten.
            Ga altijd van de maximale opbrengst uit als jij binnen kweekt, genoeg en sterk licht hebt, en exact weet waar je mee bezig bent! Jou planten in uitmuntende conditie en omstandigheden verkeren! Wellicht heb je dan nog dikke kans niet zoveel te kunnen oogsten.

Al met al, pak een korte bloeier voor buiiten. Er zijn genoeg soortjes die het uitstekend buiten doen en weinig tot geen ervaring eisen.
            Suc6

Comment

Bezig...
            X