Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buiten kweken, In stapjes Hoe?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Buiten kweken, In stapjes Hoe?

Korting op 420shop
    '

ik had ff een vraagje als je die zaden hebt ontkiemt dan kan je ze toch in een kleine pot doen met aarde natuurlijk (ongv 3cm in de pot) en dan 3/4 dagen op een donkere plek met een beetje water dat 't wat naar boven komt en dan kan je ze toch buiten in de natuur zettten (volle grond) ?

Ik ben pas beginner en ik wil vragen of ik 't goed doe

----------------------
    Last edited by royboy; 15 June 2010, 15:15.

Re: Buiten kweken, In stapjes Hoe?

ehm ja ik denk het wel
    maar of een donkere plek zo slim is weet ik niet
    gewoon op de vensterbank lijkt me het best
    je kan een wietplant gewoon laten groeien maar wil je een beetje wat ervan af kunnen halen dan moet je hem toch echt voeden en er minstens 1 keer per dag naar kijken voor toptor en andere dingen.
    maar wacht eerst maar even op een expert

Comment

oke bedankt, maar kijk woon nog met ouders enzo dus ik dacht in een kast 4 dagen dan volle grond (Guerilla kweek).

Comment

als het niet mag van je ouder zou ik er mee stoppen
        dat ruiken ze echt wel XD
        later dan
        heb nu ook 10 zaden in de vochtige papiertjes liggen
        voor de eerste keer
        maar mijn ouder denken wel dat het alleen voor de sier is

Comment

Je moet je plantjes NIET in het donker zetten als ze boven zijn gekomen, dan kan je ze beter direct naar de plek brengen en om de potjes een soort van kasje maken.
          kan je doen met bamboe stokken en doorzichtig keuken folie zodat de wind geen vat krijgt als je ze in een donkere kast zet dan komt er niks van.
          En ik zal ze 1, 0,5 cm onder de grond stoppen

greetz

Comment

maar ik bedoel als ze net onkiemt zijn dan ik ze toch best in paar potten met aarde in de kast voor 2/3 dagen todat ze ietsies naar boven zijn gekomen dan gelijk in de volle grond doen (Guerilla kweek), ik had gehoord dat als ze ontkiemt zijn dat je ze binnen (thuis) een paar dagen zonder licht kan zetten (Kast, etc.) 2/3 dagen dan gelijk buiten in de natuur. & dan een week net als een kas wat je zegt gewoon doorzichte folie papier er omheen dat er geen wind tegen aankomt tot ze wat groter worden

Comment

Ja als ze onder de grond zitten kan het niet zo heel veel kwaad idd.
              Maar als je ze direct naar buiten zet zijn ze nog heel erg zwak he dus zal ik wel voor wat bescherming zorgen bijv een klein kasje of een petfles erover heen(met ventialtie)

greet

Comment

Vanwege je groot aantal threads over hetzelfde onderwerp sluit ik deze.
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...eekje-beginnen en

Kun je verder gaan.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Bezig...
                X