Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mannetje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mannetje

    Korting op 420shop
    Hey allen

    ok naar eigen inzien en na rond te hebben gekeken op forum moet ik nu toch al een plant hebben die laat zien dat het een mannetje is. (zie foto-s bij mijn kweekverslag feminised big bang)

    Ik heb hem al wat stuifmeel zien droppen zelfs...ben ik nu te laat met hem er tussen uit halen..hij heeft me ook wel erg verrast ...de smeerlap!

    Het is namelijk zo dat ie in de buurt stond van een vrouwtje waar ik ook al heel toevallig de allereerste tekenen begin te zien.

    Moet ik nu maar rustig afwachten? en hoe zie ik of het vrouwtje bevrucht is geraakt?

    Groeten,

    Stuntman Bart

    Ps. Waarschijnlijk laten ze bij mij al vroeg het geslacht zien omdat ze een gedeelte van de dag volop in de zon staan en een gedeelte van de dag het moeten doen met gewoon daglicht...dit zorgt toch voor een 8/16 verhouding in zonlicht om zo maar te zeggen.

    #2
    Re: mannetje

    JA als hem stuifmeel in uw kast rondstrooide zal ze wss zwanger zijn he man
    Ik zou dat gewoon laten uitgroeien man, maar toch iets bijzetten voor zaadloos bud.
    Laters

    Comment


      #3
      Re: mannetje

      Voortaan even je topic link erbij zetten, mensen zijn meestal lui ( net zoals mij )
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment

      Bezig...
      X